Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

:O is niet zo best Roy, ik zelf scheet ook 7 kleuren in me box toen ik op het nieuws zag wat voor hagelstenen na beneden kwamen, gelukkig hebben wij niks gehad. Ik zag het al helemaal gebeuren.

succes met de afhandelingen !-!

Edwin Postma

balen roy.
suc6 met het herstel. o-)
Truckertje

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

 :q Wat Venz wel niet kan doen op 'n boterham :D :D :grin: o-)

Karin

Balen Roy, hoop dat het snel hersteld is.

Christian de Vriend

Je kan er jammer genoeg niet veel aan doen als zoiets gebeurd,veel suc6 met het herstel Roy

@nd-photo.nl ga je toch voor de yellowstuff? Als je gaat hoeken,ga je die best wel fijn vinden  :q ik het vernomen dat er ook bluestuff is,die dus nog erger is
die is pas effectief over de 1000 grd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Coup a One op 30 juni 2011, 21:25:16
:q Wat Venz wel niet kan doen op 'n boterham :D :D :grin: o-)

Lezen jullie wel goed :?

Wat ik bedoelde is een belegde boterham met hagelslag van Venzzzzzzzzzz :D _o_ :grin: o-) --

Rodney

 :? :?


Dus er is niks met je coupe aan de hand ?
Of snap ik het nou verkeerd  :?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rodney op  1 juli 2011, 08:20:17
:? :?


Dus er is niks met je coupe aan de hand ?
Of snap ik het nou verkeerd  :?


Nee, ik denk dat je het nu wel goed door hebt o-)

Dennis Postma

Ik had 'm al door Roy. Ik ben dal ook alweer 5uurtjes uit. Maar voor sommigen is het nog vroeg he. :0 8)7

Edwin Postma

Truckertje

nd-photo.nl

Citaat van: Christian de Vriend op 30 juni 2011, 21:34:29
Je kan er jammer genoeg niet veel aan doen als zoiets gebeurd,veel suc6 met het herstel Roy

@nd-photo.nl ga je toch voor de yellowstuff? Als je gaat hoeken,ga je die best wel fijn vinden  :q ik het vernomen dat er ook bluestuff is,die dus nog erger is
die is pas effectief over de 1000 grd.

Nog niet 100% zeker, remmen kunnen later. 90% van de tijd rijd ik naar werk toe en dat is 10mins rijden met lage (relatief constante) snelheid.

Erwin Haanen

Hier wordt ik dus niet goed van,waarom kan niemand zich aan zn afspraken houden.auto zou vandaag klaar zijn,nu morgen pas,dus kan ik halsoverkop een auto gaan regelen om morgen te gaan werken pffff.
megane 4 station 1200 gtline

Karin

Vervelend Erwin, hebben zij geen auto voor je voor een dag. Zij komen de afspraak toch niet na?

Rogier

Vandaag heb ik de eerste 3D telefoon binnen gekregen in me winkel, wat een appart ding :P

Erwin das echt balen man :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev