Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floortje

Haha Rick dan ben ik toch bang voor jou scheten haha

Het was hier om half 9 echt donker, daarna begon het uit het niets heel hard te waaien, regenen en onweren de hagel heb ik tot op heden nog niet gezien.

Moet wel zeggen na al die waarschuwen ook in gelderland van het knmi had ik het wel erger verwacht. We hebben het wel eens erger gehad en toen was er geen waar schuwing 8)7

Er gaan hier nog wel helemooie maar ook wel beetje enge flitsen door de lucht ( het regent niet meer )

juul

hier alleen nog flink wat regen en gedonder dat steeds verder weg klinkt

Edwin Postma

hier gaat het heel hard.
geen hagel.
maar wel harde regen en harde klappen. 8)7
Truckertje

Maikel

Hier is het nu weer rustig tussen half 8 en 8uur begon het, waren een paar harde klappen iniedergeval! :P
druppelt nu nog een beetje.
aka. Blackwuppie :)

Christian de Vriend

het was rustig,maar nu wordt de lucht egaal grijs,lig te zweten als een otter
ben benieuwt hoe het er vanacht aantoe gaat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Gelukig alles binnen niets kan verwaaien of omvallen maar toch hou ik mijn hart vast, heb de auto niet eens in de parkeerkelder kunnen krijgen "die zat helaas al vol" ook bij tank stations staan auto's onder het afdak "zal de hagel uitblijven" :? pleas ik ben wel verzekert maar toch is het wel mijn paradepaartje die net verholpen is aan een nieuwe lak laag o-)

Jeremy

Ben op dit moment heel blij! (hopelijk niet voorbarig!) ik heb zojuist afgesproken om zaterdag een beschadigde fase 2 RS voorbumper voor maar 35 euro op te halen! :D
Dus dat word dan deukje eruit opschuren en laten spuiten, en dan heb ik gewoon een prima RS bumperje :D

Nicole

Hier begint het nu ook..
Overal is het uitgestorven.
Ik hoop zo dat die hagel weg blijft.
De lucht in net zwart geworden, en een stukje verderop zijn gigantische flitsen.
Achter 't huis alles plat gelegt, en dingen naar binnen gezet.
Hond is uit geweest, en kat is binnen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Ik heb geen hagel gezien bij ons,heb alleen midden in de onweersbui gereden,zag continu flitsen langszij.
Dat deed me denken aan paar jaar terug dat we van Alkmaar afkwamen op zaterdagavond met Stefan,zaten we ook midden in zo'n bui.
Dan zie je bijna geen steek voor ogen,maarja na lange werkdag wil ik toch naar huis.


@Joey
Idd proefrit gemaakt in BMW 325 automaat van 2005 met eigenlijk alle opties op electrisch zonnescherm achter na en electrische stoelen.
Maar ze willen me clio niet inruilen want dan zou het omruilen worden en dat willen ze niet.
Maar het rijdt echt fantastisch zoiets.(wel langzamer als clio en de meg rs,maarja ach).

Nicole

Hier is het net rustig.. Zo maar eens op bed..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Nou. Bij ons is het reuze mee gevallen. Natuurlijk de nodige flitsen en klappen maar niet zo extreem als verwacht. Ben nu op het werk en alles lijkt hier ook gewoon op tijd en zonder problemen te gaan starten. !-!

Rebecca Fontijn

"noodweer update purmerend" gisteravond ff met de purmerend crew  8) naar monnickenam geweest koffie mee maar na 1 bakkie toch maar richting huis spontaan keiharde wind en lichtflitsen  :? nog geen half uur later grote druppels en gedonder uiteindelijke werssituatie veel bliksem en gedonder en wat regen dus ....viel onwijs mee hier

Edwin Postma

ook hier geen hagel gehad. o-)
Truckertje

Benjamin Renon

Nou Matthew een 325 is wel dik. Daar gaat Floor natuurlijk in rijden aangezien ze alleen automaat rijd? ;) :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Ook hier viel het mee.
Wel flinke onweer, met erg veel regen, maar geen hagel!

Hier onweerd het nu alweer.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev