Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Erwin Haanen

Nee is in t zwart pfff hebben wat achterstand opgelopen,toen ik erop stond dat mijn auto binnen moest staan met de hagel,nu gaat ie vandaag pas in de grondlaag en morgen gespoten.
megane 4 station 1200 gtline

Benjamin Renon

Dat is wel balen Erwin. Helaas hoor/lees ik dit soort verhalen vaker.

Heel misschien gaat de Coupé verkocht worden. Kreeg vandaag de vraag van een collega of mijn auto te koop was. Hij had een vriend die eventueel interesse had. Heb hem mijn prijs gegeven zoals ie nu erbij staat, hij zou het doorgeven en maandag hoor ik waarschijnlijk meer.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

@Erwin. Dat hoor im helaas veel te vaak. Balen man.

@Rogier. HTC?

Rogier

Nee een LG, de Htc komt in aug met een 3D telefoon ;), ziet er wel gaaf uit (heb de foto's al gezien)

Rick Santbergen

Moet je dan ook zo'n bril op? :P

Dennis Postma

Opzich een leuke gadget. Maar ik weet niet wat eigenlijk het nut is van 3d op een gsm.  :huh:

Roy16v

#96
Citaat van: Rick Santbergen op  1 juli 2011, 20:43:24
Moet je dan ook zo'n bril op? :P
:D
Zie het al voor me, half Nederland met zo'n bril op. :q

(oh weer onder Roy z'n account, was een bericht van Nicole)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op  1 juli 2011, 19:51:39
Dat is wel balen Erwin. Helaas hoor/lees ik dit soort verhalen vaker.

Heel misschien gaat de Coupé verkocht worden. Kreeg vandaag de vraag van een collega of mijn auto te koop was. Hij had een vriend die eventueel interesse had. Heb hem mijn prijs gegeven zoals ie nu erbij staat, hij zou het doorgeven en maandag hoor ik waarschijnlijk meer.

Het zal toch niet zo zijn dat die mooie angel eyes nu misloop Ben :?

Benjamin Renon

Nee hoor, die zijn er al uit gehaald voor de APK en heb nu de gewone lampen erin gezet. 1 ring doet het niet en moet de leds van vervangen worden. Alles om de leds te maken heb ik liggen, alleen nog steeds niet aan toe gekomen om ze maken. Heb er ook nog een setje Xenon 8000k bij als je zou willen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Wat een grap Roy,haha.

@Benjamin,als je hem er dan ook maar op wijst  MEGANE CLUB.

En de beemer zou voor mij zijn niet voor Floor.

@Erwin
Dat is idd erg irritant als die niet op de afgesproken tijd klaar is.

Erwin Haanen

Ale na nog eens 6 uur vetraging mag ik mn auto zo meteen gaan ophalen,weliswaar zonder gaas,want dat gaat er deze week pas in,dus hopen dat alles goed uitziet pfff
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma


Dennis Postma

Citaat van: Coup a One op  2 juli 2011, 16:23:51
Het zal toch niet zo zijn dat die mooie angel eyes nu misloop Ben :?

Die heb je toch al?  :huh:

Erwin Haanen

Ik snap iets niet,ik maak foto`s met mijn canon op grote kwaliteit in jpeg,sla die op op de computer,maar als ik die wil uploaden met mijn album zegt ie kan niet uploaden moet minstens 400x400 pixels zijn,kan iemand even een lichten woordje geven,dank je.
megane 4 station 1200 gtline

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  2 juli 2011, 19:17:49
Die heb je toch al?  :huh:

jij snapt d'r toch ook niks van o-) (kleur verschil, de 1e coting laat los en links is doffer i.v.m. krassen) ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev