Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Erwin Haanen

Jongens en meisjes laatse en laagste prijs voor de jz`s ,waag uw kans whoelie whoelie (of hoe zeggen ze dat op de kermis :)  )
megane 4 station 1200 gtline

juul

Het is dan wel geen megane maar net even een stukje gereden in de nieuwe auto van me schoonvader
Peugeot 508 en ja dat is toch wel een verschil met z´n vorige auto een golf v maar rijd heerlijk

Nicole

dat is altijd ff leuk haha!
Opzich rijden de meeste franse auto's wel fijn (in ieder geval waar ik tot nu toe in gereden heb).
Ik mocht een tijdje geleden de citroën c4 picasso (2.0 16v) ff intrappen. M'n vader dacht dat z'n c4 sneller was dan onze groene megane. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

megcab2000 (Verkocht)

#198
@Rebecca,
jammer dat je die gele gaat wegdoen.Ik zou em nooit voor minder dan E2000,- wegdoen in de zomer.
En wat kan jou dat dak schelen als ie open is of nat van de regen ?
Wegenbelasting E 22,- /mnd en verzekering E 23,- (? inshared.nl bijv.) en E 25,- benzine per maand.
Kost je de kop toch niet vergeleken met het plezier wat je er voor terug krijgt. En de mooie foto's niet te vergeten.
Zet em desnoods in de winter in een boerenschuur/loods.

@meganedennis,

succes met je 147. Leuke wagen. Mijn bijnaam is al jarenlang willemseles op div. autofora (vanwege mijn 156 selespeed toendertijd).
Heb 25 jaar Alfa gereden, zo'n 30 stuks, de selespeed was de laatste.
Google even met squadra-tuning voor meer pk's.

ps: als je het megane/renaultgevoel een dagje mist, kunnen we wel een dagje ruilen hoor (keuze uit m'n cabrio of turbo, allebei automaat).

groeten,
willem
Megane is verkocht

DONRozeboom (Mike)

Het is zeker... De Mégane gaat eruit  :cry: Vanmorgen stond ik ineens stil en wou hij niet meer starten.
Het blijft elke keer wat met de hatch. Dus om deze reden, en het feit dat het financieel beter uitkomt, breng ik hem maandag naar een autohandelaar.
Ik blijf wel lid van de club !-! Die gezelligheid wil ik niet missen !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

(nog) Geen andere megane op het oog? Of ga je helemaal geen meer aanschaffen?
Balen dat hij je steeds laat staan..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Voor het moment laat ik het even zo. Omdat ik een leaseauto heb voor naar mijn werk, en als mijn sollicitatie goed gaat ik een leaseauto krijg die ik de moeite waard vind om ook prive te rijden.
Misschien tegen de tijd dat ik van die leaseauto af ga ik weer een Mégane neem. Bij voorkeur een 3 coupé maar dat zien we dan wel weer !-! :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Daar heb je inderdaad gelijk in.
Dan heb je in ieder geval de tijd om nog even rond te kijken haha! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

jammer mike !


nog een bijrijder er bij :D 

word druk rebecca en mike !-!

matthew

Zo ik heb vandaag een nieuw laptopje gekocht voor mezelf.

Zit er nu net achter haha.

Jeroen

Morgen naar mijn 1e VW meeting  :)

Geen idee wat te verwachten daar.
Er vormt zich een groepje van een auto of 15 bij de mac in Tilburg en dan rijden we naar Limburg.

VolksDub 2011 Trailer by RuleArt: http://vimeo.com/22620964
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

matthew

Hopen op wat mooi weer Jeroen en dakkie los en genieten maar.



Ik ben even wat foto's aan het uitzoeken en kwam nog een aantal backup cd;s tegen van 2006 en 2007.Eens kijken wat er allemaal tussen staat aan meeting foto's.

Jeroen

Het wordt een super mooie dag morgen Matthew.
Vandaag mijn windscherm gemonteerd, dus dakkie open, zonnecreme op, petje ( :q ) op en gaan.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

matthew

Ja dat zou ik zeker doen dan,want wij zijn vorige week bij een meeting nog verbrand,dat trok de dag erna nog best wel in de nek.


Ik krijg toch wel weer erg mooie herrinneringen als ik al die oude meetingfoto's zie.

Rogier

Matthew zitten er toevallig foto's bij hoe mijn auto er bij staat met de vorige eigenaar ?? Ben ik namelijk erg benieuwd na. Morgen met een maat van me na automaxx summer edition.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev