Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stony (Robert)

 :9~ ziet er goed uit Rodney! Erg mooie wagens gezien op de foto's!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Benjamin Renon

Lekker! !-! Evo IX (Groep N) en een Evo VI TME.  :9~ Zie ook nog veel ander leuk speelgoed. Y _o_
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

De evo's zijn inderdaad voor jou op de foto gezet ben ;) die witte vond ik wel een beetje een mietjes geluid in zitten als ie voorbij kwam in het echt in filmpie klinkt ie ook niet echt ! Niet zo als die rooie zelfde tipe als jou is dat tog die rooie ?

Dennis Postma

Staat leuk spul bij Rodney, kan me voorstellen dat je een mooie dag beleeft hebt.  Y

Roelk

Ik kan niet meer op het Gedeelte megane 1.
Het lijkt wel verdwenen..
Iemand enig idee ??

Gr. Roel

Edwin Postma

dat is leuk speelgoed Rodney.
ik vind die gele porsche zo gruwlijk vet.
zo'n Evo VI Tommi Makkinen edition is toch wel zoals een Evo hoort zijn als je het mij vraagt :9~
Truckertje

Benjamin Renon

Thanx Rodney! ;) Jup ik heb een 6 GSR zelfde basis maar met iets andere bakverhoudingen, rood interieur en andere materialen voor turbo en motor en nog wat andere dingetjes. Kan aan TME bumpers komen, maar dan vind ik het toch net niet. Kun je wel zeggen dat je een keertje in een Ferrari hebt (mee)gereden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Edwin en Janneke, voor jullie een fijne (schnitzel) vakantie of gaan jullie niet na de vakantie naar Frans op den Buld Schnitzels eten _o_ o-)

Rodney mooie foto's net als Matthew en Floortje !-!

Toch vond ik het wel fijn om mijn favoriete rally auto fan weer in het beeld te zien (de gele Skoda Fabia WRC van Jhon Temmink) "wat 'n bommetje" ;)

Rodney

Die skoda wou ik ook graag mee mee rijden maar die stond na 3 rondjes met kokende motor  :neen:

Vond zelf de porsche van zijlstra het mooist !
Geel dikke velgen en een dikke motor ;)

Heb me prima vermaakt !-!
Als afsluiting van de dag gingen we nog een rondje vliegen
Met zoon klein vliegtuigje maar dat vond ik maar niks, ik ben niet gou bang maar
Dat vond ik maar raar dat ding woei allekante op en raar heen en weer te schudden
Dus dat doe ik nooit meer  8)7

Verder zie je in het filmpje nog een groote rook wolk dat was die rood witte ferrari die ging effies door de ronten !

Edwin Postma

zoals ze het vliegtuigje bij top gear noemen, een vliegende wasmachine :D

over iets minder als een uur ga ik naar duitsland rijden.
ik blijf daar lekker 8 dagen.
ik zou zeggen doe geen dingen die ik ook niet zou doen en tot over iets meer als een week !-! !-!
Truckertje

juul

 @edje !-! fijne vakantie
ik moet nog 5 weekjes wachten maar dan wel lekker 3 weken vrij

Stony (Robert)

Edwin fijne vakantie toegewenst!  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

matthew

Fijne vakantie edwin.

@Roel
Dan heb je waarschijnlijk bij de board megane 1 op +of- gedrukt en dan vallen alle groepen weg.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev