Advertenties

21 AUGUSTUS TUNING FOR ANIMALS III !!!!!!!!! (BELGIE)

Gestart door paikey, 27 juni 2011, 22:04:04

Vorige topic - Volgende topic

dokterice

IEDEREEN MAG BINNENRIJDEN!!!!!!!!!!!
Wij hopen velen van jullie toffe club te mogen verwelkomen !-!
De sea shepherds (bekend van whale wars),zullen met een stand aanwezig zijn   
Er zullen dank zij mijn vrouw weer mooie prijzen te winnen zijn in de animalcontest !!!

Edwin Postma

Truckertje

matthew

Ik denk wel dat wij hier ook bij gaan zijn.

Ik hoop ook nog met een kleine verandering aan de clio.

Ard Klok

Misschien dat ik ook nog die kant op kom, echter die dag ook Bavaria City Racing en daar wil ik ook wel weer eens naar toe.

Rogier

Floortje

Rogier dat is denk ik wel mogenlijk, ben niet zo heel topogrfisch aangelegd haha maar denk dat we bij hazel donk de grens over gaan, dan kom jij denk ik over de a73 of niet rogier?

Rogier

ik heb zelf de route nog niet uitgestippelt :P, ik zou niet weten hoe ik rijden moet. ik dacht zelf via breda, maar ik kan ook over de a73 rijden (is toch de weg na beuningen ?)

Colin

Over Breda is makkelijker, als je over de A73 komt moet je een stuk binnendoor als ik me niet vergis. Het is ook een afslag van de A16/E19
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Citaat van: Floortje op  1 augustus 2011, 13:36:28
Rogier dat is denk ik wel mogenlijk, ben niet zo heel topogrfisch aangelegd haha maar denk dat we bij hazel donk de grens over gaan, dan kom jij denk ik over de a73 of niet rogier?
Lijkt me handig. Het is een steenworp van die grensovergang... Anders moet je zo lang door Helgië rijden... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Ja is ook de bedoeling om via hazeldonk te gaan,dus niet via a 73.
Volgens mij rijden wij dan eerst via de a 50 en dan heb je net voor Oss een tankstation(ik geloof texaco) langs de snelweg.
Daar zouden we kunnen meeten.

Benjamin Renon

Misschien daar in de buurt (Hazeldonk) verzamelen en dan allemaal oprijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Bij Hazeldonk zelf zit groot pomp station en mc dondalds daar kun je gewoon verzamelen.

Karin

Dat is dan denk ik de meest centrale plaats voor iedereen.

Rogier

Ik vindt het een goed plan matthew, ik zal de route na de benzinepomp even in me navigatie zetten. !-!

Floortje

Rogier, jij weet dus welke pomp we bedoelen ?

Misschien is het handig om even je telefoon nummer de pben voor noodgevallen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev