Advertenties


Brembo Cover Cliper

Gestart door Danillio, 21 juni 2011, 21:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Danillio

Hallo,

Sinds ik mijn nieuwe velgen heb irriteer ik mij nogal aan die lelijke remklauwen. Ik dacht er eerst aan om het rood te verven, maar ben nu op een nog makkelijker ideetje gekomen, ik wil van die 'Brembo' covers erop plakken of is dit helemaal onhandig? Iemand ervaring misschien?

Bedankt.

Het gaat om de volgende cover trouwens; http://link.marktplaats.nl/459747117

Jacques

1. Het komt de koeling van je remblokken niet ten goede.
2. Het staat wel zo verschrikkelijk wannabee. Of je hebt brembo's of niet. Maar dit is gewoon nep. Fout dus. Net zoiets als een Honda met een Harley stikker.

Danillio

#2
Volgens youtube filmpjes waar ze het monteren onder 100k mustangs en bmw's zeggen ze juist dat het een aantal voordelen met zich meebrengt :P de cover zit overigens ook alleen maar aan één zijkant niet volledig om de remklauw, wat koeling betreft maakt het niet zoveel uit denk ik. Het brembo hoeft er voor mij ook niet perse op te staan maar gewoon rode covers ipv verven?

Tedo

Waar zijn die kapjes van gemaakt, aangezien remklauwen flink heet kunnen worden?

Danillio


Benjamin Renon

#5
Ik zou zeggen niet aan beginnen. Ze kunnen nog zo mooi uitzien een kenner weet dat alleen RS'jes zijn uitgerust met Brembo's. Zou dan toch voor de optie om ze zelf te verven kiezen.

(Als je een RS zou hebben, kan ik je Performance Friction aanraden. Je zit dan wel in een heel andere prijscategorie. ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Nog tips daarvoor? Ik zou ze wel zwart of zilver willen maken, rood vind ik iets te opzichtig.

Danillio

#7
Ik vind covers als deze wel kunnen; http://cgi.ebay.nl/4-X-Brake-Caliper-Cover-Universal-Red-Blue-Yellow-Black-/280700044064?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item415b06c320#ht_2455wt_1139

scheelt weer verven :P

@ theodooz, je kunt het verven met hittebestendige verf.. De covers zijn er trouwens ook in zwart of zilver :D

Benjamin Renon

Zilver (grijs) zou wel netjes staan denk ik.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Drekepeteke

Van die nep kapjes of rood verven is zo ontzettend fout!!! :neen:

DONRozeboom (Mike)

Ben ik niet met je eens Drekepeteke.
Ik vind het persoonlijk heel netjes staan om deze rood te maken.
Volgens mij Jeremy Kop heeft het onder zijn zwarte Meg2 CC. Ik vind het er heel netjes uit ziet.
Als je mijn projectpagina ook bekijkt, zie je dat ik het ook gedaan heb, en ook dat ziet er netjes uit.
Ik ben het met Danilio eens dat onder redelijk open LMV's het geen gezicht is om een verroestte remklauw of -trommel te hebben.
En ik denk dat de kleur die Ben noemt ook wel een leuk effect geeft !-!

Ter beeldvorming voor Drekepeteke:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Toevoeging:
Het was inderdaad Jeremy zijn CC.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Danillio

:D

Kweenie maar ik vind het wel netjes staan, remklauw covers. Ik laat a.s. dinsdag de stootstrips, handvaten en spiegels in kleur spuiten. Daarna wil ik hem nog 3cm verlagen en dan vind ik mijn megane wel klaar! Lekker subtiel!

Colin

MOD: In het vervolg de discussie iets genuanceerder houden, overigens heeft de topic starter er ook niks aan.  :police:
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Danillio op 22 juni 2011, 18:18:58
:D

Kweenie maar ik vind het wel netjes staan, remklauw covers. Ik laat a.s. dinsdag de stootstrips, handvaten en spiegels in kleur spuiten. Daarna wil ik hem nog 3cm verlagen en dan vind ik mijn megane wel klaar! Lekker subtiel!


Klinkt goed !-! Wat dacht je van een lidmaatschap, en dan een projectpagina voor de beeldvorming :P

Citaat van: Colin op 22 juni 2011, 18:33:42
MOD: In het vervolg de discussie iets genuanceerder houden, overigens heeft de topic starter er ook niks aan.  :police:

Je heb gelijk. My apologies Y
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev