Advertenties


Brembo Cover Cliper

Gestart door Danillio, 21 juni 2011, 21:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

®megane_cabrio®

ik zeg gewoon kopen die covers

als het niks uitmaakt...
schild je hoop werk
die rode verf gaat er toch weer een keer af...
en met die kapjes ben je meteen klaar voor altijd ik zou ze ook wel willen als ik ze niet had ( rijd zelf een rs )
en ik zou voor rood gaan

Dit is gewoon een mooiere afwerking ( oog voor detail )

grtz
theo RS

Jacques

Als je ze toch koopt, kijk dan even op e-bay. Daar staan ze voor ca 7,50 euro. Dat is wel wat anders dan 55 euro. Voor 7,50 euro is het nog wel grappig zo'n gimmick. Maar het draagt niets bij aan je auto.
Succes.

nd-photo.nl

Ik zou het ook verven, heb die van mij laatst aangepakt (eerst flink staalborstelen) met Motip hittebestendige rode verf en bevalt me prima. Mooier dan de bruinige kleur die ze hadden :)

Geen zin om te verven? Gewoon kopen en monteren, bevalt het niet kan je het altijd nog eraf halen

Daan_megane3

kwam toevallig op topic terecht... ben ook aan het overwegen om remklauw covers te "installeren" maaar: ik vertrouw die lijm echt niet en zou echt niet graag meemaken dat ze loskomen tijdens het rijden... zijn er mensen die dit gebruikt hebben?

Zou het niet mogelijk zijn om hetzelfde systeem als in Amerika te gebruiken? (http://www.calipercovers.com/_e/page/1013/Video_Page.htm)

je covers dus wat aanpassen zodat je ze toch op 1 of andere veilige manier kan vastschroeven?

mvg Daan!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev