Advertenties


Klets maar raak deel 155

Gestart door Benjamin Renon, 21 juni 2011, 10:25:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

ik snap er de balle niet van 8)7


Zaterdag gaan robert(stony), erik, jeffrey, josje en ik even met mijn auto bezig.
Morette's erin, laguna lip monteren(gekregen van josje) en misschien mijn oude cupra lip op de achterbumper hangen maar dat willen we nog even gaan bekijken.
Dan gaan de angel eyes gelijk naar jeffrey zijn auto 8)7
Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: nd-photo.nl op 22 juni 2011, 16:17:29
Ben zelf ook met Windows opgegroeid (vanaf 3.x) en de toppers vind ik tot nu toe: WinXP Pro 32 bits en Windows 7 64 bits. Vista is echt bagger en niet anders te bestempelen als een resource hog. Naast mn Apple geweld heb ik nog een oudere pc (AMD Opty 170, 4GB, Abit nForce 4 mobo), waar Win7 Pro op loopt en dat vind ik ook fijn werken.

Door mn opleiding op de Fotovakschool ben ik geïnfecteerd geraakt met het Mac virus. Was van plan te investeren in een nieuwe pc/laptop en heb toen gekozen voor een Macbook Pro 15" Unibody, waar ik nog steeds erg veel plezier aan beleef. Kostte wel flinke cash, maar kon met geluk via mn toentijdige baan hem goedkoper aanschaffen. Daarna was het einde zoek :p

OSX vind ik zelf fijn om mee te werken, ben er wel meer keyboard shortcuts door gaan gebruiken (nog meer dan met Windows). Wat je wel merkt is dat de de twee bekende OSen meer op elkaar gaan lijken. OSX<>Win7

Bij mij is het virus met de ipod touch begonnen,en 1 van onze klanten is/was apple reseller in middelburg,de eigenaar heb ik goed leren kennen
en als ik er was,liet hij van alles zien,en met de tijd kom je er toch achter dat het erg lekker werkt,des ondanks heeft apple ook wat nadelen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Jullie krijgen het dus druk met z'n allen Edwin!

Ik ben net weer thuis! Vanmiddag mee geweest met een vriendin naar Nijverdal om haar eerste autotje op te halen!
Aantal meg's gespot daar haha!
En tussendoor nog ff lekker een big tasty gegeten bij de mac in Hardenberg. :q

Nu eindelijk weer thuis..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

haha ja t gaat zeker gezellig en druk worden zaterdag! :P
@ Nicole haddden jullie zaterdag die auto niet kunnen ophalen konden jullie op de terugweg ook nog even aankomen meeten ;):P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

Haha had opzich gekunt inderdaad. :P
Maar die mensen wouden hem perse vandaag weg hebben anders ging hij naar een bedrijf die auto's inkoopt waar mensen vanaf willen ofzo.. :?
Dus daarom vandaag opgehaald. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 22 juni 2011, 18:41:15
ik snap er de balle niet van 8)7


Zaterdag gaan robert(stony), erik, jeffrey, josje en ik even met mijn auto bezig.
Morette's erin, laguna lip monteren(gekregen van josje) en misschien mijn oude cupra lip op de achterbumper hangen maar dat willen we nog even gaan bekijken.
Dan gaan de angel eyes gelijk naar jeffrey zijn auto 8)7

Zoveel man voor twee junit's vervangen en een lipje monteren 8)7

Colin

Er zal wel bier in het spel zijn Roy ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

En ik denk ook voor de gezelligheid! :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Vandaag contact gehad met de spuiter en hij staat er helemaal klaar voor om morgen gespoten te worden _o_ gelukkig zit er schot in en als het mee zit heb ik hem vrijdag weer terug !-! o-) Maar bij tegenslag zou het maandag worden 8)7 "dat hadden we niet afgesproken spuitertje" :x ;)

Wel wordt er iets nieuws mee gespoten, en weet nu al dat geen megane dat heeft (en 't is niet eens van Renault) 8)!-! Nee het zijn niet de custom kappen, die ik tenminste bedoel o-)

Karin

Hoop voor je dat hij zich aan zijn afspraak houdt en dat je je meg weer op tijd terug hebt. Ben benieuwd wat het dan is dus hij moet gewoon klaar zijn dan zien we het zondag.

Nicole

Hij MOET inderdaad klaar zijn a.s. zondag!
Anders bellen we allemaal meneer de spuiter even op! o-)

Ik neem trouwens zondag de camera van mijn ouders ff mee voor wat foto's! !-!
Bij mijn camera deed ineens de helft van het scherm het niet meer. :?

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Wij hebben vandaag de Lambo even laten chippen. ;) 8)7

Nicole

:D

Rent de Lambo nu nog sneller?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

kom net bij dennis vandaan.
Maar wat is die lambo snel zeg 8)7

Citaat van: Nicole op 22 juni 2011, 21:19:13
En ik denk ook voor de gezelligheid! :q
Daar doen we het voor.
Maar bij mij word dat lipje en de morette's gemonteert.
Maar dan gaan we gelijk de angel eyes bij jeffrey er in zetten.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev