Advertenties


Klets maar raak deel 155

Gestart door Benjamin Renon, 21 juni 2011, 10:25:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

matthew

Wat een ict praat allemaal 8)7 8)7

Wat heb je erin geplaatst terug Erwin.

Erwin Haanen

Een pioneer Mvh 8200 voor nu om te testen.later zou er een 6300 bt in moeten komen.
megane 4 station 1200 gtline

DONRozeboom (Mike)

Netjes Erwin !-!

As for the IT part.
Het is allemaal niet zo moeilijk :P Echt niet !! :P
En je zal geen HDD vinden die 120Mbit kan wegschrijven :P
Dan zou ik voor een quad-SSD opstelling gaan :P
RAID5, denk ik dat je dan het beste mee uitkomt.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

nd-photo.nl

Achja, ieder zn eigen vak toch. Mn vriendin zit in de zorg en die zou voor geen goud een 9-17 baan willen, waarbij ze moet nadenken over IT problematiek. En vice versa :)

120Mbit =/ 120MB ;)

SSD is wel echt een mooie upgrade, heb mn iMac i7/8GB voorzien van een 256GB Kingston V+100 SSD en dat is echt het missende puzzelstukje mbt performance. Machine is gewoon vlot zoals het moet! De HDD is tegenwoordig gewoon het traagste onderdeel van een machine.

Ik kan inmiddels niet meer zonder SSD!


DONRozeboom (Mike)

Theoretisch gezien is 120Mbit, 15MB :P
Ik doelde op je opmerking over je internetsnelheid :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 21 juni 2011, 17:58:23
afijn heb met mn woordenboek jullie taal proberen te ontcijferen ..... maar helaas snap het nog niet
is er wel iemand die gewoon simpel uit kan leggen hoe ik een boek kan downloaden

nog meer van de moeilijke woorden en ik ga gillen  !-!


Hey Rebecca kan vanavond wel ff wat boeken doormailen anders,heb aardig wat titels en de bestanden zijn klein. Heb btw wel alles in epub formaat
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Michel Veltman

tipje om ebooks te beheren -> Calibre http://calibre-ebook.com/ (gratis en wordt regelmatig bijgewerkt met mooie functies!)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Christian de Vriend

Citaat van: DONRozeboom op 22 juni 2011, 10:24:32
Netjes Erwin !-!

As for the IT part.
Het is allemaal niet zo moeilijk :P Echt niet !! :P
En je zal geen HDD vinden die 120Mbit kan wegschrijven :P
Dan zou ik voor een quad-SSD opstelling gaan :P
RAID5, denk ik dat je dan het beste mee uitkomt.

Als je geld te veel hebt,is dat een snelle oplossing,die ssd schijven staan kwa capaciteit nog in de
kinderschoenen,vroegahh was 1gb ook 1000euro.


@nd-photo.nl zo'n macbook pro,heeft die 1 of 2 schijven,of de ruimte ervoor?weet je dat?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Daar heb je uiteraard gelijk in Christian :P
Wat betreft de Mac, daar ben ik niet zo in thuis, maar gezien het feit dat het een zakelijk model is, ga ik er vanuit dat hij 2 drive bays heeft :P
Zolang het maar niet á la HP is. 2 drive bays, maar voor de 2e moet ik nog een heel setje aanschaffen om die ook echt in te kunnen bouwen :P lol
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

nd-photo.nl

Je kan 2 schijven kwijt als je de DVD drive wilt opofferen (google op optibay). Je kan de Superdrive echter wel aansluiten via USB als je een extra behuizing koopt.

[edit]
Let erop dat je een 2.5" schijf koopt die maar 9.5mm hoog is, 12.5mm gaat niet passen

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: nd-photo.nl op 22 juni 2011, 13:02:13
Je kan 2 schijven kwijt als je de DVD drive wilt opofferen (google op optibay). Je kan de Superdrive echter wel aansluiten via USB als je een extra behuizing koopt.

Die Mac,s zijn toch redelijk in de grootte?? Dan zou er toch wel ruimte moeten zijn voor een drivebay zonder drive op te offeren? :shocked:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Christian de Vriend

om heel eerlijk te zijn valt me dat een beetje tegen,nu heb ik een asus i7 laptop met 2x 500gb schijf,en
dan een dvd drive erbij,in het zelfde formaat als de macbook pro

waar ik op doel is,dat je 1x ssd hebt,voor os,en de 2e schijf als gewone hdd voor opslag.
als je de prijzen bekijkt voor 500gb ssd.....amai  :? l-
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Kan je dan niet beter voor een 64Gb SSD gaan voor OS en dan kijken voor een 1TB HDD?
Als je alles bijhoudt, en instelt, dan zal je aan 64Gb genoeg hebben.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Christian de Vriend

voor mn huidige laptop,zou dat een leuke upgrade zijn,jammer dat dat niet kan met een
macbook pro.

heb ff snel gekeken op azerty.nl een ssd van 512gb kost........ 1063 euro,wie bied meer??? :q :q :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Dan maar ff een linkje naar Tweakers Pricewatch :P Ik heb de filters al ingesteld op 2.5" en minimaal 60GB.
Succes :P

Pricewatch SSD
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev