Advertenties

Klets maar raak deel 155

Gestart door Benjamin Renon, 21 juni 2011, 10:25:22

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Citaat van: Rodney op 28 juni 2011, 11:47:19
Hoe is het weer bij jullie allemaal ?

Kop van noord hoilland schijnt de zon 28 graden heeerlijk tot nu toe !-!  
Blauwe lucht en warm. :q

Citaat van: Robin op 28 juni 2011, 11:57:35
Ik zet mijn auto vanavond veilig bij de buren in de schuur :P Zal mij benieuwen hoe het weer wordt :)
Jij hebt mazzel haha!
Áls het echt zo erg word rijd ik wel naar de pomp. o-)
Maar als de overburen thuis zijn vraag ik of hij daar eventueel kan staan, zag dat er nog net een plekje onder de carport vrij was. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Michel Veltman

Citaat van: Rodney op 28 juni 2011, 11:56:03
Oke die kan ga ik nu op naar de boot vaar straks door alkmaar waar zit jij ergens ?
Euhm ik zit lekker droog in mn huisje...die niet aan het kanaal ligt oid
(Alkmaar-Noord...vlakbij zit wel de Audiplas)

Zwaaien heeft dus weinig zin denk ik ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Floortje

Hier in gelderland schijnt het zonnetje nog, hoop maar dat hij ook blijft schijnen. Ik zit ook niet te wachten op zulke grote hagel.

Matthew is vandaag niet zo vroeg thuis dus kan de clio misschien wel onder zijn carpoort zetten haha

Nicole

Dat zal dan wel een voordeel zijn haha. :P

DONRozeboom (Mike)

Hier net ff lekkere plensbui gehad in IJmuiden. Weet niet hoe het thuis is. Wel verrekte benauwd trouwens. Zou me niets verbazen als we vannacht lekkere onweersbuien krijgen als de temperatuur komt te zakken.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

In Zwolle was het stralend weer, Leeuwarden ook en Groningen nu ook maar Utrecht begon het al wat donker te worden. Ben benieuwd hoe het vanmiddag in de polder is. :huh:

Ard Klok

Vanmorgen al flink wat onweer gehad (tot een uur of 10)+ flink wat regen. Intussen alweer een paar uur redelijk droog en af en toe zelfs wat zon.

DONRozeboom (Mike)

Zeeland neem ik dan aan Ard?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Ard Klok

Citaat van: Nicole op 28 juni 2011, 01:07:19
Beetje een rare vraag misschien, maar hoe "beschermen" jullie de auto's tegen die hagelbuien die ze voorspellen (als je geen garage oid bij huis hebt)?
Want m'n meg zal niet blij zijn (ik uiteraard ook niet) met hagelstenen van 3 - 5cm..
Hopelijk klopt er niets voor die voorspelling, maar toch ben ik liever voorbereid als het wel komt.

Auto afdekken met iets als tuinstoelkussens / oude matrassen of iets dergelijks. Ivm met evt windstoten tijdens een bui naturlijk wel zorgen dat ze er niet kunnen afwaaien, anders is het vergeefse moeite.

Ard Klok

Rick Santbergen

Citaat van: Ard Klok op 28 juni 2011, 13:42:49
Auto afdekken met iets als tuinstoelkussens / oude matrassen of iets dergelijks. Ivm met evt windstoten tijdens een bui naturlijk wel zorgen dat ze er niet kunnen afwaaien, anders is het vergeefse moeite.

Kan ik zeer afraden, tenzij je krassen wilt van die kussen of matrassen. Kan me niet voorstellen dat deze geen scherpe randjes, vuil of dergelijke hebben.

Rebecca Fontijn

ach het zal allemaal wel mee vallen met het weer zolang er geen weeralarm wordt af gegeven maak ik me niet zo druk .
die paar regendruppels zijn goed voor de plantjes

Benjamin Renon

Collega die normaal met de motor is heeft uit voorzorg maar de auto gepakt vanmorgen.
Tot nu toe in het zuidoosten van Brabant nergens last van. Zonnetje, wat wolkjes, warm briesje.
Mocht het gaan gieten vanavond, dan zij het zo. Maak me er niet echt druk om
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

ik ga straks even de agila van mijn ouders en mijn geliefde in de garage zetten bij de AH !-!
het is hier in zwolle nu wel droog, iets bewolkt maar nog niett dreigend. ;)
Truckertje

Nicole

Zoals ze net zeiden bij de RTLweer, gat het in provincie Utrecht flink hagelen (hagelstenen als pingpongballen (hebben wij in 2008 ook al gehad)).
Dus hopelijk hier alleen regen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev