Advertenties


Klets maar raak deel 155

Gestart door Benjamin Renon, 21 juni 2011, 10:25:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: Roy op 27 juni 2011, 01:28:25
nu weet ik waarom er zon dikke kras op die ene houder zit!

geintje!

wij hadden bijna 400 km er op staan vandaag en in totaal ongeveer 40euro benzine.
Volgens mij nog niet eens. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Beetje een rare vraag misschien, maar hoe "beschermen" jullie de auto's tegen die hagelbuien die ze voorspellen (als je geen garage oid bij huis hebt)?
Want m'n meg zal niet blij zijn (ik uiteraard ook niet) met hagelstenen van 3 - 5cm..
Hopelijk klopt er niets voor die voorspelling, maar toch ben ik liever voorbereid als het wel komt.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Met een verzekering .....

Nicole

maar voorkomen is beter dan "genezen"..  als straks bijna heel nederland dan weer hagelschade heeft is het niet zo 1 - 2 - 3 geregeld denk ik.
3 jaar geleden was het hier ook al, toen was het amper te regelen om het klaar te laten maken, omdat de meeste auto's (ong 12 jaar en ouder) economisch totall loss werden verklaard, tenzij je een super strakke auto had.
Dan probeer ik het liever te voorkomen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

#184
Gelukkig heb ik 'n goede verzekering o-)


Nicole

maar je meg is ook in super staat, dat maakt t ook heel wat makkelijker..
Die van mij zal het nu wel niet makkelijk worden..
Maar ik ga hopen dat er niets van die voorspelling klopt, dan hoeven we ook niets te regelen. O-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Voor de 206 hoop ik ook dat het weg blijft. Mocht de polo totallos raken heb ik een goeie reden voor een rmc. ;)

Rick Santbergen

Je kan altijd je auto een dagje in een AH/parkeer garage zetten.
En anders de windrichting bepalen en je auto naast een huis zetten, uit de wind.

Roy (Coup a One)

Nicole zijn er eventueel parkeergarage's in de buurt :?

Nicole

Dat hebben we hier niet haha (boerenstreek is 't hier :D ).
Enige parkeergarage die er is, is rond 6uur dicht.. O-)
Hopelijk is 't alleen regen (met wat onweer). Y

ik zat anders te denken, misschien maar naar de benzinepomp, is 'n hele grote hier 1,5km vandaan in Midwolda. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

Hoe is het weer bij jullie allemaal ?

Kop van noord hoilland schijnt de zon 28 graden heeerlijk tot nu toe !-! 

Michel Veltman

niet te hard juichen nog Rodney..in Alkmaar is het bewolkt en net al de 1e rommeltjes/onweer gehoord...;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rodney

Oke die kan ga ik nu op naar de boot vaar straks door alkmaar waar zit jij ergens ?

Robin

Ik zet mijn auto vanavond veilig bij de buren in de schuur :P Zal mij benieuwen hoe het weer wordt :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Karin

Hier (bij Den Haag) rond een uur of 10 behoorlijk wat klappen, niet zo heel veel regen en nu schijnt er een waterig zonnetje en temperatuur loopt weer op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev