Advertenties


Klets maar raak deel 155

Gestart door Benjamin Renon, 21 juni 2011, 10:25:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Kan kloppen :P want de grootte hangt af van het aantal bytes. En omdat zwart en wit niet zoveel bytes innemen zal het nooit zo groot worden.

@Rogier, wat lukt er niet?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren om mijn laptop in te komen, om de dvd's over te zetten na me mediabox (zodat ik me hardeschijf niet hoef los te koppelen). Alleen mijn laptop heeft helemaal geen beveiliging, dus ik vraag me af of ik hem dan in de router vast moet zetten of iets dergelijks

DONRozeboom (Mike)

Iedere laptop moet bij image uitrol een username opgeven. WW is niet verplicht.
Als er dus gevraagd wordt om credentials van je laptop, moet je in dit geval alleen je username opgeven.
Mocht dit niet werken zou ik alsnog een password instellen, maar ik denk eigenlijk neit dat dat nodig is.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Bijkomende tip: als je niet weet wat je username is (lijkt een  8)7 moment, maar veel mensen die geen beveiliging hebben weten t niet)
Druk op start, en dan uitvoeren *(Of gebruik de hotkey -> Windows-toets+R) en tik daar in: control userpasswords2
Druk daarna op enter, en dan opent een scherm waarin je je gebruikersnaam ziet, en dingen kunt wijzigen, dus pas op wat je doet.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

kijk dat is nou iets nuttigs :P, ik moet ook nog uitvogelen hoe ik mijn ondertiteling krijg, op de laptop geeft hij het wel weer (gebruik BSplayer) en op me mediacenter doet ie het niet weergeven

DONRozeboom (Mike)

Mediacenters krijgen er volgens mij toch een afstandbediening bij? Daar zou je de ondertiteling op moeten kunnen instellen.
Want het is een soort van stream in je VIDEO_TS map. Hij zou ze gewoon op moeten pakken.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

Als jullie dat nou uit gaan vinden ga ik uitvinden hoe ik een boek download.....snap er namelijk niks van  :huh:

Rogier

Citaat van: DONRozeboom op 21 juni 2011, 15:46:00
Mediacenters krijgen er volgens mij toch een afstandbediening bij? Daar zou je de ondertiteling op moeten kunnen instellen.
Want het is een soort van stream in je VIDEO_TS map. Hij zou ze gewoon op moeten pakken.

zo te zien is volgens de mediacenter me subtitel map leeg, die kan ik nog wel downloaden.
alleen hij vraagt om mijn laptop in te komen om een netgebruikers-id en netwachtwoord, is dit het zelfde wat jij me net vertelden ?

Michel Veltman

en zo is een klets maar raak topic snel veranderd in een ICT topic :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

ik begrijp er helemaal niks van, ben blij dat 1 van jullie het kan :P

Michel Veltman

alles valt te leren (met wat lees/google/snuffelwerk) ;)
(alhoewel sommigen lijken te denken dat we raketgeleerden zijn :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Christian de Vriend

je word gillend gek val al die netwerk termen,ik heb een synology in mn netwerk zitten
man man,leuk dat het werkt,maar schrok me een slag in de ronte toen ik de instellingen in dook.

wtf zijn jumboframes,en wat voor iets is mtu ,is da snelheid ofzo?

toch wel leuk,een club met megane gekken,en gadget freaks  _o_ _o_ :) (ik hoor daar ook bij )
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Jumboframes is alleen nuttig als ALLE apparaten in je netwerk het ondersteunen en je op gigabit zit, anders ga je de snelheid nadelig beinvloeden. MTU kan je op standaard laten, heeft geen aanpassing nodig in 99% van de gevallen.

DONRozeboom (Mike)

afhankelijk van wat voor bestanden je gebruikt.
Opzich is het nooit een losse map voor subs. In DVDmappen zit het in de bestanden verwerkt.
In DivX en Xvid bestanden in de AVI zelf, enz.
En ik neem aan dat je mediacenter gebruik maakt van de bestanden op je laptop.
Dan ga ik er wel vanuit dat je dan de credentials moet gebruiken van net.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Christian de Vriend

mn router,laptop en synology hebben gigabit poorten,enige die dat niet hebben zijn mn reciever en mn ac-ryan (mediaspeler)

moet zeggen dat ik overal cat6 heb liggen,lag toch voor het grijpen op de zaak bij de
afval resten  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev