Advertenties


bestuurdersportier gaat niet altijd van het slot

Gestart door plattie, 18 juni 2011, 10:29:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

plattie

Als ik de portieren van mijn megane uit 2003 van het slot doe (via de afstandbedienig of via het optisch oog) gaat het bestuurders portier niet altijd van het slot. Als ik dan aan de hendel trek gaat hij niet open. Je hoort wel de klik van het openen maar hij gaat dan niet altijd van het slot. Vaak helpt een keer op slot en weer open maar niet altijd. M'n vrouw doet hem dus wel eens open via de bijrijderskant maar ze begint het wel wat irritant te vinden om soms moeten om te lopen. ;) Iemand een idee hoe dit is op te lossen. Ben al een druk met de WD40 in de weer geweest maar dit heeft nog niet echt geholpen.

gr Erik

matthew

Dan is zeer waarschijnlijk je slot kapot.
Kan nog zijn dat je een voeding probleem hebt met slot,maar denk het eerste.

plattie

hmmm, ok maar is het dan niet wat vreemd dat hij niet constant op slot blijft maar dat hij ook wel eens direct opengaat? Gisteren bijvoorbeeld helemaal geen last gehad, ging hij steeds direct open. Kan ik het ook controleren? En de voeding is dat ook te controleren?

gr erik

plattie


E.tenBrinke

ik heb ook een soort gelijk iets maar bij mij helpt het als je iets tegen de deur aan drukt, bij mij blijft het slot een beetje hangen (soms) door dan net even tegen de deur aan te drukken bij de deurgreep hoor ik als nog een klik en is de deur van het slot.

Misschien iets om te proberen.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev