Advertenties

Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik heb nog het ideale leven, woon nog heerlijk bij me ouders, niks geen kosten alleen me auto me telefoon en nog wat kleine dingetjes :)

de werkweek is voor mij vandaag om 1 uur weer gestart, morgen en overmorgen weer even bijkomen van een middagje werken :D

Benjamin Renon

Vriendin betaald alles zelf of behoort ze bij de kleine dingetjes? ;) :P :D

Gisteren bij MCC sport een prijsopgave gevraagd om de Evo uit te lijnen en uit te wegen. Tussen de 4 en 8 uur voor € 55,- ex BTW. Uitlijnen moet sowieso gebeuren en wilde hem daarna ook uit laten wegen om een nog beter weggedrag te krijgen. Nu wist ik wel dat uitwegen lang kon duren. ;) Heb nog wat lopen dus daar wacht ik ook nog even op. :q
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nd-photo.nl

Citaat van: Rogier op 20 juni 2011, 13:47:50
Ik heb nog het ideale leven, woon nog heerlijk bij me ouders, niks geen kosten alleen me auto me telefoon en nog wat kleine dingetjes :)

de werkweek is voor mij vandaag om 1 uur weer gestart, morgen en overmorgen weer even bijkomen van een middagje werken :D

Tip: meer werken = meer geld ;)

Nicole

Citaat van: Rogier op 20 juni 2011, 13:47:50

Dat is wel ideaal ja. :q
Ik ben al heel wat jaren uit huis, vanaf mijn 16e al. o-)
Contact met mijn ouders is super, alleen als ik daar in huis woon, botst het heel erg tussen mijn vader en mij. :P
Het enige nadeel is alleen, je kan gewoon niet alles meer zo makkelijk doen als je op jezelf woont. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Ik ken het. Ben sinds december het huis uit. Ik kan heel best opschieten met mn ouders, alleen mijn karakter is zelfs voor mijn ouders af en toe onuitstaanbaar :P Dus in huis ging t wel is niet best. Maja ik werk wel al sinds mijn 17e fulltime. Dus ik kan het best wel betalen allemaal :P En ff een reactie op Benjamin zijn opmerking naar Rogier: Het is niet altijd zo dat de vriendin veel kost :P In onze relatie ben ik degene die het meeste geld uitgeeft *(Gaat ook makkelijker als je meer verdient :evil: )*
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Haha daar heb je gelijk in, hoe meer je verdiend, hoe meer je uit kan geven. :D
Ik baalde wel flink dat de RDW niet door ging, daar had ik dan heel wat centjes mee binnen gekregen. Y

Op vrijdagochtend moest ik toen op gesprek, en ik had al een oppas.
Maar de avond ervoor had ik haar nog gesproken rond half 11, zei ze dat ze het toch liever niet deed, dus daardoor is de RDW het niet geworden helaas.

DONRozeboom (Mike)

Oohw lekker dan :shocked:
Dat mensen daar dan niet eerder mee komen  :huh: Dan kan je tenminste nog wat regelen :huh:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Rogier

Benjamin, zij betaald veel zelf ;) sommige dingen wil ik nog wel is voor haar betalen.

ND-photo Ik werk genoeg hoor 32 uur in de week ;) dus verdien genoeg per maand :) en toch nog genoeg vrije tijd :)

Nicole

Citaat van: DONRozeboom op 20 juni 2011, 14:31:48
Oohw lekker dan :shocked:
Dat mensen daar dan niet eerder mee komen  :huh: Dan kan je tenminste nog wat regelen :huh:
Dat was inderdaad flink balen.
Ze zei wel dat ze gesmst had die woensdag dat we het afgesproken hadden, maar ik heb niets ontvangen.
Maar ze kon ook even naar me toe lopen, gezien ze tegenover ons woont..
En dan had ik nog iemand anders kunnen regelen inderdaad..

Citaat van: Rogier op 20 juni 2011, 14:59:43
ND-photo Ik werk genoeg hoor 32 uur in de week ;) dus verdien genoeg per maand :) en toch nog genoeg vrije tijd :)
Dat aantal uren is inderdaad wel fijn.
Je verdiend genoeg, maar inderdaad ook nog wat vrije tijd!

DONRozeboom (Mike)

Vrije tijd is voor mietjes  >:D *(Zegt de luie ICT'er die 40 uur per week achter een pc zit, en meer op dit forum bezig is dan met zn werk)* lol :P
Nee maar als je 32 uur lekker vind, moet je dat vooral doen :P
Ik zit me in dat korte weekend vaak al te vervelen. Vakanties wil ik niet langer dan 2 weken omdat ik me dan al verveel :P
Dus ik vind 40 uur in de week het lekkerste :P Maja, ik verdien maar 1500, dus als ik minder zou gaan werken wordt het nog minder. Dat is dan ook een probleem :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Rick Santbergen

Poehee geld dit, baan dat. Jullie moesten eens weten, hoe het leven als student is :P
5 Dagen studeren en 2 dagen werken in de week

juul

@donrozenboom , nicole

ik snap jullie helemaal heb ook eigen huis en een kleine dus ja dan kan je ook niet altijd gekke dingen doen.
En als je iets groots wilt moet je er wel ff voor sparen.
Aangezien wij wel allebei een vast contract hebben gaat de kleine wel naar het kdv.

Nicole

Citaat van: DONRozeboom op 20 juni 2011, 16:24:17
Maja, ik verdien maar 1500, dus als ik minder zou gaan werken wordt het nog minder.
Je moest eens weten wat Roy maar verdiend. :shocked:
Dan verdien jij nog veel! :P

nd-photo.nl

Citaat van: Rogier op 20 juni 2011, 14:59:43

32 uur is lekker inderdaad :) Vrije tijd is ook geld waard, heb tot voor kort ook nooit fulltime gewerkt ivm o.a. studie.

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Rick Santbergen op 20 juni 2011, 16:28:53
Poehee geld dit, baan dat. Jullie moesten eens weten, hoe het leven als student is :P
5 Dagen studeren en 2 dagen werken in de week
Ik ken het Rick :P Mijn eerste stage toendertijd... 5 dagen stage, 2 dagen werken :P 55 á 60 uur per week is vermoeiend :P
Daarom ben ik ook gestopt na MBO :P En omdat je geen HBO kan doen met MBO3 als je jonger bent dan 21 :huh:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev