Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Zoals ie stond vond ik wel mooi. Hij is nu 3 cm lager, maar voor mijn gevoel staat ie nu hoger dan met de oude schroefset. Maar alles moet nog zich nog zetten/nazakken. Daarna kijken we wel verder. Spelen met de instellingen moet ook nog gebeuren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Je bent ook lekker positief he rodney :D

Jeremy

Verdorie.. Ging ik kijken of de flyers in de brievenbus lagen en dan vind je een opengescheurde lege envelop in een zakje in de brievenbus met de boodschap ''excuus de post is beschadigd geraakt in het sorteercentrum''
Ik vind het geen stijl dat TNT zo met post omgaat, en het dan zo nog aan durft te bieden, maar het ergste nog... nu kan in nog niet flyeren!

Christian de Vriend

sloop je een postwagen,met een briefje

sorry,er is iets verkeerd gegaan met het uitzoeken/sorteren  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jeremy

Haha! je zou het bijna doen ja! ik hoor het steeds vaker dat er post beschadigd word of zelfs nooit aankomt.. slechte zaak!

Rick Santbergen

Komt die profiel foto ook in groter formaat online Jeremy?

Citaat van: Jeremy Kop op 18 juni 2011, 16:51:44
Verdorie.. Ging ik kijken of de flyers in de brievenbus lagen en dan vind je een opengescheurde lege envelop in een zakje in de brievenbus met de boodschap ''excuus de post is beschadigd geraakt in het sorteercentrum''
Ik vind het geen stijl dat TNT zo met post omgaat, en het dan zo nog aan durft te bieden, maar het ergste nog... nu kan in nog niet flyeren!

Correctie het is PTT, ohnee TPG of was het nu postNL?

Christian de Vriend

Citaat van: Jeremy Kop op 18 juni 2011, 16:55:30
Haha! je zou het bijna doen ja! ik hoor het steeds vaker dat er post beschadigd word of zelfs nooit aankomt.. slechte zaak!

breek me de bek niet open,ik heb vorige jaren met frensch car show engeland 2x een poster besteld van een foto die ze nemen van je auto
bij de ingang,1e keer kreeg ik hem netjes GEVOUWEN in de brieven bus,terwijl er met dikke letter (2 a 3 cm groot) op de envelop stond
DO NOT FOLD..... hoe stom kan je zijn? l- l- l- l-

en de 2e keer nog beter,die kwam gewoon helemaal niet aan (terwijl de zender mn adres goed had)

beide keren was de engelse fotograaf heel attent om de originele foto toe te sturen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Citaat van: Rick Santbergen op 18 juni 2011, 17:07:06
Komt die profiel foto ook in groter formaat online Jeremy?

Correctie het is PTT, ohnee TPG of was het nu postNL?

Haha :D
PostNL is het nu toch? :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

heb er gelukkig geen last net en heel groot canvasdoek binnen gekregen is netjes bezorgt

Jeremy

@Rick: haha ik kan hem opsturen, alleen geen garantie dat hij aankomt! :P

Haha geen idee hoe het nu heet, maar een naam veranderen helpt niet echt tegen de slechte service denk ik!

Nicole

Haha ze veranderen hem steeds omdat de slechte naam dan weg is. :D
Dan kunnen ze weer even onder de nieuwe naam werken, tot ze weer een slechte naam hebben. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen


Kijk dit is al beter, zijn er nog meer foto's van deze dame?

Uhh de CC bedoel ik.

Jeremy

@Nicole: Haha ja daar lijkt het wel een beetje op hé! :D

@Rick: Haha is een vriendin van me die er nogal van houd om op de foto te gaan dus ik heb nog wel een paar fotootjes hoor ;)

Jeremy

Even eentje van d'r Hyves geplukt van dezelfde shoot:


Rick Santbergen

Wij zoeken altijd nog modellen voor fotoshoots op meetings ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev