Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

je cc is vele male dikker dan die meg 3 !-!, is je cc wel klaar voor franse autodag ?

Rebecca Fontijn

oehh lees net dat we dus een extra gele kleur binnen de club houden  !-! uiteindelijk komt het allemaal wel goed rodney  ;)

Edwin Postma

mooi dat die kan blijven rodney.

Ik werd net gebeld door de nieuwe eigenaar van mijn clio RS.
Hij vertelde mij dat er 2 scheuren in het dak zitten en dat het dak vol zit met plamuur onder de lak. :? :?
Ik weet van niks.
Hij vroeg of ik er meer van wist.
Maar ik heb de clio een jaartje gehad en heb hem zo gekocht. (op de uitlaat en de laguna lip na dan) ;)
Daarvoor is hij van jochem geweest.
Ook maar een half jaartje ofzo.

Verder beviel de auto hem goed en hij zegd dat hij loopt als de brandweer.
Dat kon ik hem ook wel vertellen. :q
Voor de gene die hem niet kennen, het gaat om deze RS.

Truckertje

Nicole

#93
Wel leuk dat hij nog eens contact opneemt.
Maar wel apparte plek voor 2 scheuren?

Zo heeft van de week de nieuwe eigenaar van de gele coupe contact opgenomen met mij/ons, heb de gele gister nog even gezien!
Altijd leuk om zo'n auto weer te zien.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

hij heeft het nummer via het bedrijf geregeld waar ik mijn cabrio gekocht had.
hij heeft zijn best gedaan.
ik zat te denken aan dat die auto een keer behoorlijke hagelschade heeft gehad en dat dat dicht geplamuurd is ofzoiets. :?

@nicole: de nieuewe eigenaar zit tog wel op het forum he.
Truckertje

Nicole

Ja hij is lid van het forum! Zal zich binnenkort vast nog wel een keer voorstellen. Y

Dan heeft hij inderdaad goed z'n best gedaan. Al mag een bedrijf volgens mij geen gegevens doorgeven toch?
Ja dat is opzich ook mogelijk, maar normaal komen daarvan toch geen scheuren?
Of hij bedoeld dat er scheuren in het plamuur zitten, dat kan natuurlijk ook.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

dat mogen ze inderdaad niet.
nu was hij gewoon vriendelijk tegen mij en deed hij gewoon.
als het een kwaaie vent was geweest had ik er werk van laten maken.
dat zou ook heel goed kunnen dat het scheuren in de plamuur zijn ipv het dak zelf.
maar het blijft vaag. Y
Truckertje

Rogier

Ik zou persoonlijk het niet prettig vinden als de verkoper mijn nummer af geeft aan een nieuwe eigenaar van de auto.

Dennis Postma

Ik ook niet. Gelukkig is het goed gegaan. Voor het zelfde geld had je de verkeerde gast getroffen. l-

Edwin Postma

dan had ik er werk van gemaakt. ;)
Truckertje

Benjamin Renon

Mooi dat de CC blijft Rodney! !-! Blijf het een mooie wagen vinden. Nu alle automaat problemen weg en kun je weer een beetje gaan genieten met je gele bloem. ;)

@Edje: alleen jammer dat ie via deze weg met jou in contact is gekomen. Ze hebben de schade dan wel goed weten te verdoezelen en vind het niet netjes dat het niet door is gegeven door een van de vorige eigenaren.

Heb vandaag met een maatje de KW set aan de voorkant van de Evo gemonteerd. Wat is dat makkelijk zeg. Bijna alle boutjes hadden roest en deze dus ook vervangen en sommige delen ook gelijk met kopervet ingesmeerd. Nu alleen nog wachten op de veerpootlagers voor de achterkant. Als het goed is komen ze van de week nog binnen. Dan ook gelijk monteren, daarna even mee rijden om te voelen of alles goed is. Eventueel nog wat lager zetten, uitlijnen en genieten maar. Foto's heb ik niet gemaakt en ook geen tijd voor gehad om ze te kunnen maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Ik zou er inderdaad ook niet blij mee zijn geweest.. :neen:
Maar in ieder geval fijn dat hij wel gewoon netjes was. Y

Maar dan hebben ze inderdaad de schade goed weten te verbergen.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

ik ben benieuwd ben !-!
heb al een bakje neergezet om het kwijl in op tevangen :9~
Truckertje

Benjamin Renon

Ik heb ook alweer twee keer een bakje neergelegd bij een nederlandse Evo VI RS2 met een km stand van 188 km. ;)
Deze is in een staat waar je u tegen zegt. Alles ziet er nog goed uit en is op de distributie riem na helemaal nog in originele staat zoals ie uit de fabriek kwam. (Alleen het verhaal achter de wagen is niet zo leuk.)

Denk dat ik hem ook wil laten uitwegen om zo een nog betere wegligging te krijgen. Aangezien ik er toch vrijwel alleen in zit lijkt me dit wel een goede optie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

#104
ben blij om te horen dat jullie blij zijn dat me auto blijft :D
dat is pas 17 juli rogier  :q dat durf ik niet te zeggen tegen die tijd is ie wel weer stuk denk 8)7

ben benieuw benjamin gaat ie veel zakken of dat niet ?



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev