Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Gister wezen karten bij Bleekemolen Race Planet Amsterdam :P Stond deze Coupe 1 Ph2 in het midden van de baan :P

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

Je hebt toch wel even geflyerd hé?  8)7

Erwin Haanen

#62
het moet niet gekker worden,net 1 week mn nieuwe velgen en al kapotte band in centrum genk,en potverdorie de krik er niet onder krijgen goddank voor diepere kuilen in het wegdek.
Gelukkig geen 2 nieuwe banden omdat deze nog zo nieuw waren,en mn velg is niet beschadigd omdat ik meteen ben gaan stilstaan ,tot grote ergernis van andere weggebruikers.

Mod: Graag houden we dit forum netjes, rekening houdend met eventuele gelovige leden het onnodig vloeken aangepast. :police:
megane 4 station 1200 gtline

Stefan

@ Tim

Dat zijn sprekende cijfers... Y :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Ik had wel willen flyeren :P Maar ik reed op de andere baan :P Dus kwam er niet in de buurt :neen:
Nog wel een prachtige Meg 3 CC zien rijden... Alleen was op weg naar mn werk, en hij reed door richting Amsterdam, dus kon k ook niet flyeren :neen: :cry:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Den

Citaat van: Tim op 17 juni 2011, 08:37:08
De c30 bevalt prima, afgelopen weekend ff getest (in Duitsland) wat z'n top is. Volgens de TomTom ging ik 248km/u had nog zo'n 1000rpm over maar harder ging ie niet. Verbruik lag op 43 liter per 100 km ;)

43 liter ?? 4,3 op 10 =

Bijna 1 op 2   :D
_o_
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Den

Balen erwin, even hard gevloekt of niet ;)

Gelukkig niets met je rim, bandjes slijten toch wel en goedkoper dan een velg

Heb je geen balkjes achterin liggen waar je hem op kan rijden dan ??
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Erwin Haanen

nee maar dat ga ik nu wel maken en in de koffer liggen,had een bandenspray erin liggen maar daar kwam gewoon niks uit,net nagevraagd blijven die maar een jaar goed pfff.
megane 4 station 1200 gtline

Rick Santbergen

Dat is niet fijn Erwin.
Gelukkig is op een belgische weg zo een kuil te vinden. ;)

Benjamin Renon

Balen Erwin.

@Tim: zo zie ik de cijfers graag. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Erwin, ik heb je bericht eventjes iets aangepast, verder kan ik me voorstellen dat je dan even behoorlijk pissig word.  :x

Benjamin Renon

Zag net dit op Autoweek staan:
CiteerBij de introductie van de Mégane RS Trophy gaf Renault al aan dat die auto wel eens erg snel op de Nordschleife zou kunnen zijn. Dat blijkt een understatement: de Trophy is nu officieel de snelste productievoorwielaandrijver ooit op het fameuze circuit.
De Renault Mégane RS Trophy zette in handen van testcoureur Laurent Hurgon een tijd van 8:07:97 minuten neer. Daarmee is de auto de snelste straatauto met voorwielaandrijving ooit op de Nordschleife. Overigens had Renault dat record al in handen, want de Mégane R26.R zette in 2008 een rondetijd van 8:17 minuten neer.
De Trophy heeft de Mégane RS Cup als basis. Die heeft 250 pk en 340 Nm tot z'n beschikking, terwijl de Trophy het tot 265 pk en 360 Nm schopt. Desondanks is de RS Trophy zuiniger. Verder hebben de ingenieurs het onderstel aangepast. Speciale Bridgestone-banden spelen ook een belangrijke rol bij het realiseren van de recordtijd.
De Renault Mégane RS Trophy komt officieel niet op de markt in Nederland. Maar Renault heeft ons gerustgesteld: de liefhebbers die de Nederlandse importeur heel vriendelijk aankijken, kunnen gewoon een exemplaar geleverd krijgen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Rick Santbergen

De link hieronder verwijst jullie naar de snelste rondetijden per auto op het circuit. De megane 3 RS trophy staat op een 100e plek met mooi gezelschap zoals een BMW M6 op de 99e plek of een Ferrari 360 Modena en lamborgini diablo SV op een 102e en 103e plek.
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

Dennis Postma

Goh de Polo variant SDI staat er niet eens bij.  :D Wel een indrukwekkend lijstje zeg.  :9~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev