Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Ben benieuwd wat voor straf hij krijgt, als ze al onomstotelijk bewijs hebben...

Edwin Postma

@Harm: Vam harte. Ik wens jullie vele gelukkige jaren samen ;) !-!
Truckertje

Rebecca Fontijn

zover ik gehoord hb kunnen ze hem niks maken er is geen bewijs dat ij achter het stuur zat best slim eigenlijk

Edwin Postma

zag het filmpje op tv bij hart van nederland.
daar was hij gewoon in beeld.
maar ze zijnden dat 1 bewijs is geen bewijs ofzoiets.
hij zou wel worden verhoord. Y
Truckertje

Rebecca Fontijn

Er is geen oficieel bewijs en niet te zien dat hij werkelijk ahter het stuur zit dus zal mij benieuwen hoe ze dat oplossen

Helemaal leuk een tablet als nieuw speeltje  !-!

Rogier

Ze hebben niks, alleen het filmpje, en dat filmpje is wettelijk geen bewijs. Omdat het niet gefilmt is door oom agent ;).

Oeh beccie welke tablet heb je gekocht ?

Ik heb gister een mediacenter gekocht, met 2000 gb externe hardeschijf :)

Michel Veltman

vakantiegeld vind bij een ieder zn weg zo te zien ;) Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Christian de Vriend

@rebecca wat voor tablet heb je gekocht?

@toevallig een ac-ryan? gokje  :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Michel Veltman op 21 juni 2011, 09:42:51
vakantiegeld vind bij een ieder zn weg zo te zien ;) Y

dat van ons is al uitgegeven voor we het kunnen/konden ontvangen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Erwin Haanen

ik heb ook een ac-ryan gekocht met interne schijf van 2 terra ,echt een heel leuk ding :)
megane 4 station 1200 gtline

Christian de Vriend

heb je de 1 of de 2?

ik heb nog de 1e,en ding heeft zn geld al opgebracht,ik ben in de 2,5 jaar dat ik hem heb
maar 1 bestand tegen gekomen die die niet afspeelde,verder speelt die alles af,mooi app.
voor dat geld.

ook? heb je die erbij? :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Rick Santbergen op 20 juni 2011, 17:31:40
Dan had je inderdaad eerst MBO niveau 4 moeten doen. Daar kom ik ook vandaan, MBO niveau 3, 4 en nu op het HBO.
Mwa opzich kan het wel hoor :P Maar dan moet je 21 zijn en een toelatingstest doen.
Maar ik heb geen zin in HBO. Ik hou niet van opleidingen, en school. Elke dag weer in de banken. Een opleiding die veel te breed is voor wat jij wil. Ik ben lekker gaan werken. Ik ga mn certificaten halen :P En dan kom ik vanzelf wel op hetzelfde niveau :P
Netwerkarchitectuur is namelijk niet iets wat ze bij InHolland geven (als mijn diploma zelfs dan al wat waard zou zijn) :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Bewijs of geen bewijs... Ze moeten m aan zn grote teen ophangen aan t plafond :D
En opzich zou het wel bewijs kunnen zijn. Want gezien de kwaliteit van het filmpje is het met een telefoon opgenomen. Dan is het kijken op de telefoon welke bestandsnaam deze heeft, en hoe de huidige telling loopt.
Ik denk dat je er in dit geval vanuit kan gaan, dat aanname waarheid is.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Er lopen meerdere wegen naar rome zegt men. Wat ik ervaar (bijna klaar met HBO) is dat je hoger kan instromen en dus gelijk een beter salaris hebt. Daarnaast zijn er ook gewoon mensen nodig die willen werken.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Uiteraard heb je daar gelijk in. Maar het is ook wat je zelf wil. Wat ik graag wil doen, netwerkarchitectuur, is eigenlijk niet op HBO of uni te vinden, dus is het voor mij zinloos om een HBO opleiding te gaan doen. Ik kan op hetzelfde niveau komen, alleen zal ik op eigen houtje een Cisco traject moeten gaan volgen :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev