Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rodney

haha ja en ik moet ze ontcijveren ze zaten nog in me portomone maar er is eerlijk gezecht nog wijnig van over :D

Rebecca Fontijn

mogge ach de kans op prijs is nihil hoor geloof dat er rond de 400.000 loten verkocht zijn  :?

Rick Santbergen

Citaat van: Benjamin Renon op 19 juni 2011, 22:12:54
Moet eerst de loten hiervan zien te vinden. Had ze ergens neergelegd, maar weet niet meer waar.  8)7

Kan ze ook nergens meer vinden :D

Rebecca Fontijn

hahahah rick en jij wilde nog wel zo graag de ster winnen  :D

Rick Santbergen

Wil ik ook nog steeds, maar jullie weten toch welk nummer ik heb?
Waarom moet ik dan zelf het bewijs bewaren? :P

DONRozeboom (Mike)

Succes voor de mensen die meedoen :P !-!
Ook besloten samen met mijn vriendin om voorlopig niets meer aan de auto doen :neen:
CDV gaat er voorlopig als laatste aan gedaan worden.
Ben er met de Franse Autodag gewoon bij :D Alleen het oude beestje wordt er voorlopig even niet mooier op :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

rick jou lot is jou verantwoording he ;) net zoals mijn loten mijn verantwoording zijn en .......... ik heb geen prijs gewonnen en ik had nog wel 15 loten zover ik kan zien zijn onze boekjes helaas niet in de prijzen gevallen

Roy (Coup a One)

Dat valt dan wel weer tegen Rebecca, nu hebben wij vast een sterretje in ons imago o-) 8)7

Nicole

Citaat van: DONRozeboom op 20 juni 2011, 09:06:29
Succes voor de mensen die meedoen :P !-!
Ook besloten samen met mijn vriendin om voorlopig niets meer aan de auto doen :neen:
CDV gaat er voorlopig als laatste aan gedaan worden.
Ben er met de Franse Autodag gewoon bij :D Alleen het oude beestje wordt er voorlopig even niet mooier op :P
Zeg nou maar niet dat je er voorlopig niets aan gaat doen. :q
Dat zei ik ook over m'n meg.
En toen kwam die homokineet die vastgelopen is en aardig wat schade had aangericht, daarna kwamen we erachter dat er echt wat aan het roest moet gaan gebeuren, daarna bleken eind en middendemper ook niet geweldig meer (kat. wisten we al haha), en nu ook nog 2 ruime motorsteunen.
Dus ik zeg het niet weer. :P

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Hahaha je heb gelijk Nicole !-!
Ik zal het dan iets anders formuleren: Er gaat niets aan gebeuren dan alleen het hoognodige :P
T kost dan wel niet veel wat ik doe, maar tis gewoon op het moment even te veel om te missen als we wel een huis willen gaan kopen.
Maar trust me :P Als alles weer op orde is ga ik gewoon weer vrolijk verder hoor :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ik ken het hoor. Y
Wij hebben augustus 2010 een huis gekocht, maar die is nog steeds niet klaar (toen we hem kochten zag hij er van buiten én binnen niet uit).
En daarbij hebben we nog een kleine die ook genoeg kost. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Daar kan ik me wat bij voorstellen ja.
Wij hebben gelukkig nog geen kind. Ik zou wel willen, maar het kan financieel enzo gewoon nog niet.
En ik vind dat we daar ons voordeel ook nog mee moeten doen :P Even mooi alles op orde krijgen :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Dat is inderdaad een voordeel haha.
Ik was ook liever 25/26 geweest, hadden we eerst huisje etc. goed klaar kunnen hebben, had ik een goede vaste baan kunnen vinden etc.
Hier werk vinden als je een kindje hebt is erg moeilijk..
Hij kan pas naar een kinderdagverblijf als ik een contract heb, maar dat contract krijg ik pas als ik een maand heb proef gedraaid, maar ik kan geen maand op proef komen omdat hij nog neit naar een KDV kan..
Dan moet ik eerst andere oppas vinden, maar iedereen die ik ken en met kids om kan gaan, werken of gaan naar school. o-)
RDW is door die reden ook niet meer door gegaan, omdat ik geen vaste oppas kon vinden.
Opzich kan ik hem naar een KDV brengen, maar dan moet ik de kosten zelf betalen omdat ik nog geen contract heb, en je moet dat wel hebben voor kinderopvangtoeslag.
Dus dan kan ik net zo goed thuis zitten, want KDV kost bijna net zoveel als ik verdien. o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Ik snap je idd. Dat schiet dan ook niet op.
Maar aan de andere kant, je werkt dan opzich misschien voor nop. Maar als je daardoor wel je contract kan krijgen, en die kdv toeslag. Ga je er wat dat betreft uiteindelijk wel op vooruit.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Maar de meeste dingen is voor korte duur..
Veel vaste contracten worden hier niet aangeboden.
Dan is het uiteindelijk voor misschien 3 maanden. :P
Dus veel schiet ik er niet mee op.
RDW is zowiezo altijd tijdelijk, en verder áls ik werk kan krijgen hier is het tijdelijk.
Daarbij komt ook nog weer dat ik niet alles kan doen ivm mijn rug en gezondheid, erg irritant allemaal. Y
Maar ik ga proberen om via een thuis opleiding nog HBO te halen, dan word het makkelijker om een vaste baan te vinden. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev