Advertenties


vandalisme...

Gestart door miquels, 11 juni 2011, 20:27:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Zal wel jaloezie zijn.

Mijn schoonvader heeft bij mijn megane een kras getrokken 2 jaar geleden, over bijna de hele  rechter zijkant..
Roy reed toen een tijd in mijn megane, en alle klanten bij hun op de zaak kwamen voor mijn megane wat hij moest kosten, maar niet voor de auto's van zijn vader.
Toen had zijn vader een blauwe 1.6e coupe gekocht, maar nog vroegen ze naar mijn megane.

Toen ik kort daarna problemen had (bleek achteraf brandstofpomp) stond hij daar een tijd binnen, en heeft hij er 's avonds nadat Roy naar huis is gegaan een flinke kras overeen getrokken..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

...mja en wat doe je er aan ?? als je het niet kan bewijzen,en je de sjaak.

Na die kerst zit ik toch met een angst,nu zeker nadat mn motorkap gewrapt is,dat het weer gebeurd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Gerben Companjen

Citaat van: Nicole op 12 juni 2011, 12:43:15
Zal wel jaloezie zijn.

Mijn schoonvader heeft bij mijn megane een kras getrokken 2 jaar geleden, over bijna de hele  rechter zijkant..
Roy reed toen een tijd in mijn megane, en alle klanten bij hun op de zaak kwamen voor mijn megane wat hij moest kosten, maar niet voor de auto's van zijn vader.
Toen had zijn vader een blauwe 1.6e coupe gekocht, maar nog vroegen ze naar mijn megane.

Toen ik kort daarna problemen had (bleek achteraf brandstofpomp) stond hij daar een tijd binnen, en heeft hij er 's avonds nadat Roy naar huis is gegaan een flinke kras overeen getrokken..


.....!? van je familie moet je het hebben zeggen ze dan.
erg zielig mensen die het nodig vinden om b.v boter,kaas en eieren te moeten spelen op iemand's moterkap.(das mijn moeder overkomen)
zulke lui moet je aan de kl###n ophangen

Nicole

Ja wat een idioot he..
En nog ontkennen ook.

Terwijl er niemand anders een sleutel van garage had behalve hij en Roy..

Ja die lui met je inderdaad flink aanpakken..
Wat voor briefjes er ook op een auto hangen, of in wat voor staat een auto ook is, ze moeten er gewoon vanaf blijven.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

mikey15

lekker zo een schoonvader 8)7

Gerben Companjen

mee eens.wat ik ook wel hoor en gezien heb,is dat gasten op de fiets het nodig vinden om zoveel mogelijk buiten spiegels van auto's moeten trappen  >:(
gelukkig valt het hier in de buurt op het moment mee met dit soort vandalisme
(ff afkloppen)

miquels

De betreffende coupé is sinds gisteren verdwenen van de parkeerplaats;de politie heeft de eigenaar gesommeerd de auto te verwijderen,na tientallen telefoontjes van verontrustend winkelpubliek! :police:

nd-photo.nl

Eigenlijk treurig dat het zo moet lopen, maar het is vandaag de dag niet anders...

@Gerben
Ja dat heb ik ook meegemaakt met de auto van mn vriendin, hatelijk!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev