Advertenties


Klets maar raak DEEL 153

Gestart door Dennis Postma, 8 juni 2011, 10:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Coup a One op  8 juni 2011, 21:15:15
Weet iemand welk type renault een mosterd gele kleur heeft :?
Heb namelijk een spoiler verkregen maar het past in geen verre op de Megane! ;)

Heb de spoiler eens uit de verpakking gehaald, blijkt het een Twingo HFI tuning spoilertje te zijn ;)

Fubar (Marcel)

Jeetje Rebecca, maar vergeet je niet bij thuiskomst weer krentebollen te smeren _o_ voor Gronau 8), dat leid je wellicht wat af tijdens de terug reis Y ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: Coup a One op  9 juni 2011, 08:14:03
Heb de spoiler eens uit de verpakking gehaald, blijkt het een Twingo HFI tuning spoilertje te zijn ;)

Nu (ook) nog lid worden van de Twingo-club :grin: en het spoilertje verder 'uitbouwen' 8)7 ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

hahahaha fubar met de krentebllen komt het echt wel goed maak je niet druk .....inmiddels heb ik ook gehoord dat er 4 thermoskannen koffie mee aan zondag  !-!

Den

Citaat van: Coup a One op  9 juni 2011, 08:14:03
Heb de spoiler eens uit de verpakking gehaald, blijkt het een Twingo HFI tuning spoilertje te zijn ;)

Past dat niet dan ?
Heb je die zo besteld of verkeerd geleverd ?

Kun je hem niet aanpassen als motorkap spoiler ?

Of voor op je ruitenwisser  8)7

:D :D
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Timo Zuiderduin

even benieuwd naar jullie mening m.b.t. Prijs van mijn CC´tje http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13834.0

Fubar (Marcel)

ACTUELE WAARDE (145.000km)
Verkoopprijs bij een autobedrijf  € 9.400
Verkoopprijs bij een merkdealer  € 9.800
Verkoopprijs bij een particulier  € 8.300  :x
Inruilwaarde  € 7.200  8)7

De waarde van deze auto is bepaald met behulp van het Waardebepalings Systeem uit CarBase. Bij de waardebepaling wordt uitgegaan van een goed onderhouden schadevrije auto. De waarde verkoop is een indicatie van de gemiddelde vraagprijs. De hoogte van de vraagprijs is vaak afhankelijk van het geboden servicenivo (garantie, afleveringsbeurt), maar ook regionale verschillen kunnen van invloed zijn. De waarde inkoop geeft een indicatie voor een inruilprijs. Bij inruil kan het soort auto (nieuw/occasion, prijsklasse) dat u terugkoopt van belang zijn voor de hoogte van de inruilprijs. Belangrijk is vooral wat u moet bijbetalen (verkoopprijs nieuwe auto minus inkoopprijs in te ruilen auto).

Bron: http://www.autoweek.nl/kentekencheck.php
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Timo Zuiderduin

#37
nadeel is een beetje dat die Carbase prijzen zijn gebaseerd op een rekenmodel. er wordt bijv. niet direct rekening gehouden met het feit dat een cabrio waardevaster is dan een dichte auto. als ik zo op internet kijk is mijn vraagprijs aardig gelijk aan die van dealers. nu is het natuurlijk logisch dat mensen bij een dealer meer betalen dan via partiiculier, maar dat is dan ook de reden dat ik een vraagprijs neerzet (verkoopprijs zal toch lager liggen)

maar ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie persoonlijke mening!

Fubar (Marcel)

#38
Wat in de Carbase indicatie-prijzen (en andere rekenformules) geen rekening mee wordt gehouden (om over de ANWB-koerslijst :neen: nog maar te zwijgen) is extra's/ opties die later erbij zijn gekomen, zoals bumper-kits, stereo/boxen, motor-tuning etc. etc..
Uiteindelijk is het zo: 'wat de gek er voor biedt' en de verkoper - jij- bepaalt uiteindelijk de verkoopprijs Y.
Als de auto snel weg moet vraag je een 'scherpe' prijs; als je de tijd hebt, wordt een serieuze koper vanzelf wel ongeduldig l- en betaald 'ie jouw prijs Y

Op persoonlijke titel
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Den

Ik zou als ik jou was de prijs meer richting de 10.000 laten lijken.
Je vraagprijs helt nu erg over naar de 11.000, dus als je het over kan laten komen dat het juist richting de 9 of 10 helt pakt het positiever uit

Bijvoorbeeld 9.400 klinkt lager als 9.600 ;)
Daarom ook vaak de aanbiedingen met 14.99 klinkt minder als 15.00

Prijs in overleg kun je ook gebruiken maar maak dan van je vraagprijs een richtprijs op mp

Zo iets van: Prijs in overleg, Richtprijs € 10.400,- ipv € 10.795,-

Succes met de verkoop
en profiteer ervan dat mensen juist meer willen betalen voor een cabrio in de zomer ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rodney

Heb net de garage gesproken waar ik me cc gekocht heb !

Ze willen hem terug nemen en dan wil ik voor een megane 3 180 tce voor terug nemen met 60 duizend op de teller en van 2009, moet wel wat geld bij maar dat is dan maar weer zo !

Hopen dat het allemaal gaat lukken !-!

Timo Zuiderduin

Fubar en Den, thanks voor jullie reacties!
ik pas mijn prijs zometeen gelijk even aan naar € 10.400,-

Karin


Rogier

ja succes maat, maar dan heb je niet je turbo of wel ?

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev