Advertenties


Klets maar raak DEEL 153

Gestart door Dennis Postma, 8 juni 2011, 10:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ziet er netjes uit Erwin!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Netjes jaha je ziet er alleen niks van (tenminste op zijn auto dan) o-)

Joey Voormolen

Citaat van: matthew op 11 juni 2011, 18:38:56

Over de uitaat,kun je gewoon goed dan na de kat bij turbo moter,het is namelijk voor apk wel een werk om terug te zetten,en een katvervanger kost flink wat euro's.
Mijn mening middendemper en eindemper wijzigen en je hebt een super geluidje.


Ja klopt matthew dat was ik ook van plan heb geen zin om elke keer die kat te vervangen.
Maar wacht nog wel even op een kant en klaar setje !-!
heb nog wel geduld :q
Lowered M3C GT

Nicole

Ik heb hier op het forum net een berichtje gekregen van de nieuwe eigenaar van onze oude gele meg!
Leuk dat de nieuwe eigenaar zich ook aangemeld heeft op het forum! !-!

Vanmiddag nog weer even aan het touren geweest met onze beide coupe's. :)
Verjaardag zijn we niet meer geweest omdat m'n vader griep heeft, dus we gaan een andere keer met z'n allen. :)

M'n megane rijd weer super, Roy moet hem van de week als de 17 " eronder zitten alleen nog even uitlijnen want hij trekt wel wat naar rechts.
Verder loopt hij ook weer super, had gister een stappenmotor die aan het klieren was, maar even schoongemaakt en hij loopt weer top!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Die was toch van simone? of heb ik nu de verkeerde voor?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Ja klopt, maar volgens haar was het een hele slechte auto. :?
Dus ze heeft hem weer verkocht.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

We zullen de ervaringen van de nieuwe eigenaar wel te horen krijgen ;) onder welke naam gaat die schuil trouwens?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Vast wel! !-!
Onder de naam Stan. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

weet iemand hoe ik de instellingen verander van me hyves dat als je iemand krabbelt dat dat dan niet op de home pagina zeg maar komt te staan ?


vind het een beetje raar dat ze dat gedaan hebben en irriteer me er mateloos aan !


Nicole

http://www.hyves.nl/profielbeheer/privacy/buzz/

Daar ff krabbels weg vinken.
Maar als anders jou krabbelen en het niet uitgeschakeld hebben kan iedereen het alsnog zien..

Maar inderdaad erg irritant..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney


Rick Santbergen

Graag iedereen zijn aandacht voor de puzzeltocht van 26 juni. Inschrijven kan nog tot aankomende donderdag.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13736.0

Roy (Coup a One)

Jij bent goed bezich Rick !-!

Tevens ben ik vandaag bezig geweest om de auto klaar te maken v/d spuiter (foto's en / of projecten pagina volgt spoedig) en dat ging best wel vlot totdat de dremel het begaf, want ik was bezich om de booskijkers in te korten zodat straks het geheel met de custom kappen beter aansluiten met de angel eyes.
Dinsdag gaat hij er heen en waarschijnlijk vrijdag de 24e met geluk weer terug, daarna alles weer eigenhandig demonteren (het bied geen haast maar ik wil het wel perfect hebben) enzo kun je de kosten v/h spuiten drukken!

Benjamin Renon

#148
Dan je ook goed bezig Roy! Je hebt dan nog even werk. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Ik ben vandaag bezig geweest om de stekker van de recirculatieklep los te koppelen. Wat een bagger karwei zeg, maar het belangrijkste is dat het gelukt is. In iets minder dan 2 uur was het gefixt.
Ook nog de Evo gepoetst. De voorkant was een insectenkerkhof. Morgen is hopelijk mijn kw set binnen en dan 's avonds gelijk met een maatje er onder zetten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

wie kan mij vertellen waar de kleurcode staat van je auto??? o-)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev