Advertenties


Klets maar raak DEEL 153

Gestart door Dennis Postma, 8 juni 2011, 10:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Haanen

#120
nieuwschierige aagjes :)
ale ik zal een tipje van de sluier oplichten,omdat ik dit al in mijn projectpagina had moeten zetten.

kleinere gps antenne en in kleur laten spuiten.
onderbumper in kleur gespoten.
en voor de goede opletters nog iets :)

Wat voor de rest gebeurd daar ga ik juli in het duister over laten,maar het worden geen rs of gt bumpers ook al heb ik het daar eens over gehad.

megane 4 station 1200 gtline

Rogier

ik heb echt zoooo geen zin meer om te werken :(, erwin wat glimt jou auto mooi zeg !-! hoe krijg jij die swirls eruit ?

Dennis Postma

Ik ken het gevoel Rogier.

Ben ook net thuis van het werk. Momenteel de nodige omleidingen in Zwolle en natuurlijk was alles weer slecht voor bereid. Af en toe.........  l-

Erwin Haanen

#123
@ Rogier ,er zitten nog swirl in hoor :),maar ik haal ze eruit met de dap900 met een polisch slijpgraad 1 of forza finale of als het erg is meguiars ulimatite compound omdat die geen nabewerking nodig heeft.

en ik moet nog aanwezig zijn tot 17u00 op mn werk.
Was net wel effe spannend want er zaten mensen vast in de lift,en eer je zo een ding open hebt e.(40 min)
megane 4 station 1200 gtline

Rogier

dap900 ? ik zal wel ff googelen ;), hier onweert het lekker en regent het lekker zo nog na huis fietsen :neen:

Erwin Haanen

een exentrische polijstmachine,is heel veilig voor de lk omdat er bijna geen warmteontwikkeling is omdat ie niet alleen maar ronddraait zoals een rotary,maar exentrisch.
op carclean.nl forum i er veel over te vinden,daar bestel ik trouwens ook al mijn poetsproducten,goedkoop en snel.
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

logo's verwijderd van de achterklep  !-!
Lowered M3C GT

Edwin Postma

Truckertje

Joey Voormolen

ja het is net een soort van find it haha
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: paikey op 11 juni 2011, 12:16:18
Was ik is ook al bang voor!
Ken weinig spuiters die op tijd klaar zijn......
Hoop maar dar hij het vanavond haalt!


Mijn auto gaat er Dindag wel naar toe maar naar alle waarschijnlijkheid zal het aan de einde v/d week worden voordat hij de eerste hand er naar uit steekt maar het scheeld dat je de tijd hebt maar vermoed ook dat ik hem de 26e niet compleet af heb danwel krijg (jammer 't is niet anders) ;)

Rebecca Fontijn

kwam net trouwens nog een zwarte cabrio tegen hard top kenteken ehhh 85 en dan wat letters

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 11 juni 2011, 17:09:32
kwam net trouwens nog een zwarte cabrio tegen hard top kenteken ehhh 85 en dan wat letters
Die moet ook nog gewassen worden zekerz 8)7
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Erwin Haanen

goed zo Joey ,klep is nu voor de 2de keer binnen omdat je in het zonlicht het teken nog een beetjuh zag,normaal vanavond terug monteren.:)
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Ziet er netjes uit Erwin,en voor de rest wachten we wel gewoon even af.

@Rodney
Jammer van de cc,maar toch veel plezier gewenst met de nieuwe auto.

Over de uitaat,kun je gewoon goed dan na de kat bij turbo moter,het is namelijk voor apk wel een werk om terug te zetten,en een katvervanger kost flink wat euro's.
Mijn mening middendemper en eindemper wijzigen en je hebt een super geluidje.


keesos

Zoo, vannacht laat thuis (Bob, feestje etc ;)) En had per ongeluk mn keycard in mn broekzak laten zitten. Ben uurtje geleden even buiten komt mn moeder eraan: ja er is ook een ongelukje gebeurd.....
Heeft de keycard even een wasbeurt meegemaakt  :x Gelijk uit elkaar gehaald en in de zon gelegd, na een half uur alles dichtgemaakt en werkt gewoon weer! alles doet het nog, wat een geluk :afro:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev