Advertenties


Wat is deze Megane Coupe nog waard?

Gestart door wcduck, 5 juni 2011, 10:13:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wcduck

Hallo allemaal,

na twee jaar rondgereden te hebben in een Megane Coupe, wordt het tijd voor een wat grotere auto. Ik ben daarom van plan de auto te verkopen. Nu is de vraag: wat levert deze auto nog op? De specs van de auto:
- Renault Megane Coupe
- 2.0 liter 8 klepper
- LPG 3G
- Geel
- Ziet er goed uit van buiten
- Elektrische ramen, airbag bestuurder
- MP3 cd speler
- 4 leuke aluminium velgen
- 199.000 km

Er zitten echter een paar mankementjes aan de auto:
- de kleppen moeten gesteld worden. De motor loopt nu koud niet helemaal goed. Klepstellen vorig jaar heeft toentertijd dit probleem verholpen.
- scheurtje in de voorruit. Met WA+ verzekering niet echt een probleem (kan ik zelf ook oplossen met mijn verzekering)
- de centrale deurvergrendeling werkt niet meer. De twee plip sleutels werken wel (startslot gaat er dus gewoon van af). Zie dit topic: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13541
- de brandstofindicator voor LPG werkt niet meer (zie http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11419)

Wat denken jullie dat deze auto nog waar is?

Dennis Postma

Aangezien er in het marktplaats gedeelte niet geareageerd kan worden heb ik het even hier heen verplaatst.   :police:

Gerben Companjen


wcduck

Bedankt Gerben voor de pm. De waarden die ik op marktplaats en dergelijke vind die verschillen enorm veel. Deze gaan van 700 tot 2500 euro.

matthew

De bouwjaar van je auto staat er niet bij.

Maar jongste kan een 99 er zijn en dan lijstje is particuliere verkoop maximaal 1500 euro.

wcduck

De auto is uit 1998. Wat denken jullie dan? Ik ga hem later deze week op marktplaats en op dit forum te koop zetten wanneer ik een richtprijs heb.

Roy (Coup a One)

#6
Citaat van: wcduck op  6 juni 2011, 06:59:33
De auto is uit 1998. Wat denken jullie dan? Ik ga hem later deze week op marktplaats en op dit forum te koop zetten wanneer ik een richtprijs heb.

Zie uw bovenstaande bericht, dat geeft u toch al aardig een richtprijs aan toch!?
Geschatte richtprijs zal dan tusssen de €1000,= en de €1500,= euro liggen, wij hopen u hiermee te hebben voldaan!?

wcduck

Bedankt voor de reacties. Hij staat inmiddels te koop op dit forum.

Nicole

Even off-topic, waar heb je die eerste foto gemaakt??
Mooie plek!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

wcduck

Op de grens van Duitsland en Zwitserland. Het was zeker een mooie plek om te vertoeven.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev