Advertenties


Bekabeling Tweeter

Gestart door Bboekelo, 1 juni 2011, 08:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bboekelo

Mensen,

Zojuist een boxensetje gekocht voor in de megane 5 drs. Nu zit alleen bij elke speaker een kastje welke het geluid optimaliseerd. In de deuren is dat kastje goed weg te werken en heb ze daar vast gezet alleen bij de tweeters kan dat kastje er niet in. gat te klein en de zichtbare ruimte volgens mij ook. wie kan mij helpen waar ik nu dit kasje kan plaatsen. geschatte afmeting 8x4x2 LxBxH.

Erix

Kastje zijn waarschijnlijk gewoon de scheidingsfilters.
Kun je plaatsen waar je wilt, bijvoorbeeld achter het midden console. Hier is meestal ruimte zat. Eventueel het kabeltje verlengen mocht deze te kort zijn.
ZX-Audio · the finest audio products around

Dropsleutel (Björn)

#2
Mijn excuses, het is nog vroeg, de opmerking die ik plaatste was bedoeld voor een Megane I, weet niet of dit voor een II ook opgaat  8)7

I did not say a thing
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Bboekelo

Citaat van: Erix op  1 juni 2011, 10:33:53
Kastje zijn waarschijnlijk gewoon de scheidingsfilters.
Kun je plaatsen waar je wilt, bijvoorbeeld achter het midden console. Hier is meestal ruimte zat. Eventueel het kabeltje verlengen mocht deze te kort zijn.

kan het ook direct achter de stekker van de kabelboom van radio, hier dan de kabel doorknippen stekkers aan maken en doorlussen? en zo ja hoe kan ik er achter komen welke kabel ik moet hebben?

nijntje

ja kan ook.
Even je speaker los halen en kijken welke kleur naar welke speaker gaat.
Vervolgens kan je voor een paar € een nieuwe iso stekker bestellen (heel goedkoop via ebay uit hongkong) zodat je bij eventuele verkoop gewoon de nieuwe stekker kan plaatsen en het er weer netjes uitziet.
Moet je dus wel in je bedrading tussen radio en iso knippen he!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev