Advertenties


Klets maar raak DEEL 152

Gestart door Colin, 31 mei 2011, 15:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Geen flauw idee. Aangezien ik vaker buiten ben en dan geen last heb vond ik het een beetje raar. Lag misschien aan de lucht in Nijmegen. ;) :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik zou ook spontaan gaan huilen als ik in Nijmegen ben :D of komt het door alle extra pk's dat je er spontaan emotioneel van wordt :P

juul

niks mis met de lucht in nijmegen he heb nergens last van
en komen jullie dan ook niet op de franse auto dag  :q 8)7 --

Rogier

naja voor die dag kom ik wel met pijn in me hart van westervoort na nijmegen :P

Rebecca Fontijn

@janJ die drukte zal wel zijn ivm de roparun maar helaas heb ik geen andere keus misschien een geluk dat we niet midden in parijs zitten
moet ook eerlijk bekennen dat ik er best een beetje tegen op zie hoor maar helaas het is niet anders

Rick Santbergen

Heb ik die mercedes nou al gewonnen Rebecca?

Rebecca Fontijn

@rick geen idee dat moet je zelf bijhouden he  ;) ik hoop van harte dat je wat wint dat geld ook voor de overige die een lot gekocht hebben van mij ...
heb zelf ook loten maar hoop niet op de mercedes ik hou het liever bij de benz die we nu hebben al rij ik het liefst in mn eigen cros auto

Roy (Coup a One)

Rick je gaat me toch niet vertellen dat je een ster formaat aan het worden bent of wel of heb je een sterretje teveel gezien in de hemel o-) ;)

Benjamin Renon

Dan kan ie hem weer doorverkopen. ;) (Ik ook trouwens; of inruilen op wat leukers)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

kijk benjamin snapt het zo bijdehand was jij ook wel toch rick  !-!

Rick Santbergen

#190
Tuurlijk, als ik die mercedes win verkoop ik hem. Maar dan verkoop ik de cabrio ook :P
Heb ik eindelijk geld voor iets nieuws.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  7 juni 2011, 06:25:40
kijk benjamin snapt het zo bijdehand was jij ook wel toch rick  !-!

Begerijpen deed ik hem ook wel maar bedoelde naar Rick uit dat hij het gevoel krijgt alsof hij een beroemde ster zou worden (ook Frans B en Frans D rijden toch ook een ster) vandaar!

Rebecca Fontijn

maar dan zu ik ook beroemd zijn want ook ik rij in een ster   :D als ik ff de kans krijg .......helaas gebeurt niet vaak

Dennis Postma

Sorry maar ik heb liever 10 sterren in de voorruit dan 1 op de motorkap. 8)7

Rodney

Als ik die sterrenwagen win verkoop ik hem ook ;) en me cc ook koop ik een meg 3 RS en laat ik hem in die zelfde kleur spuiten als dat ie op de rai stond maar het zal wel weer bij een droom blijven denk ik  ;( 

Jij blijft tog ook megane rijder rick ?? :grin:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev