Advertenties


Klets maar raak DEEL 152

Gestart door Colin, 31 mei 2011, 15:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

En vandaag binnengekomen, mn Koni STR.T setje, staat gepland om morgen ingebouwd te worden! Gekocht als vervanging van de standaard schokdempers


Koni STR.T kit, soon... by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Tim

Hier ook lekker lang weekend...beetje klussen in en om het huis :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

juul

morgen vrij dus gaan we naar de hommelsemarkt in arnhem.
en de rest van de dag zien we wel weer vrijdag gewoon weer werken en dan gewoon weekend
hopelijk dan ook de auto terug kunnen we weer touren.

matthew

Ik heb ook weekend 4dagen,echt lang geleden zolang.(meestal alleen zondag weekend).

@Ben
Kun je mij ook het meetingpoint pm en?
Als ik tijd heb zaterdag kan ik wellicht even langs komen.

We moeten ook zaterdag even onze nieuwe fietsen op halen die we hebben gekocht.


Jaja Matthew en Floor gaan sportief haha.

Rogier

een fiets met een motor erop matthew :P

en gister lekker dagje geshopt in den bosch mooie stad trouwens, ik heb 1 probleempje gehad in de parkeer garage :P ik was namelijk te laag aan de voorkant stond me bumper vast op de grond haha gelukkig wordt ie maandag gerepareerd en opnieuw gespoten :P

DONRozeboom (Mike)

Ik zit nu dus gewoon nog op mn werk. Ben wel beroerd, ga zo denk naar huis. :cry:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Wij gaan zo eindelijk eens de schuttingen plaatsen. :P
Wouden we vorig weekend doen, maar toen moest het weer keihard regenen. o-)
We hebben de schuttingen al een hele tijd, maar geen tijd gehad om te plaatsen. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Jeremy

Heb me afbeelding maar weer eens gewijzigd (A)

Benjamin Renon

Ik zal je zo de locatie pm'en Matthew. Lekker samen ATB'en of een gewone fiets (al dan niet met electro motor. :P)

Zojuist "even" boodschappen gedaan. Het grote gros is duitser, daarna engelsen (van een legerbasis vlak over de grens) en als minderheid de "hollanders". Heel af en toe hoorde ik een limburgs accent (en nee niet die van mij :D)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

In Winschoten zijn op sommige dagen ook meer Duitsers te vinden dan Nederlanders :D .

Zoveel dat je soms het idee hebt dat je in Duitsland op boodschap bent. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Floortje

@ Benjamin gewone normale fietsen, helaas geen elctro motor had ik wel gewild maar voor wat wij zullen gaan fietsen is vanaf 1700 euro erg veel geld en dan heb je een instap modolletje

Wij zijn mooi weer rijders he hahahahaha

@ Rogier, Volgende keer kun je hem ook op de P&R zetten is ideaal. Zetten wij hem ook altijd neer als we gaan. je betaald € 2.- en je wordt met de bus heen en terug gebracht. denk 5 minuutjes met de bus. en je auto staat er de heledag goed.

Dravious (Dennis)

morgen hopelijk de angel eyes XD wachten duurt nu zo lang dat ik uit verveling maar 3way boxen voor in de hoedenplank heb gekocht. ze zitten er helaas al in dus nu slaat de verveling weer toe.. maar wel met goed geluid en goede muziek! :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dropsleutel (Björn)

Goedbezig, die boxjes! Nu maar hopen dat de lampies snel binnenvallen  :0
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Dravious (Dennis)

inderdaad. Heb me al helemaal verdiept in het erin zetten enzo dus ik hoop dat het moeiteloos gaat. als de bumper eraf is kan ik wat lichte schade meteen bijwerken. dus wordt lekker klussen het weekend :)
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

niXon

goed bezig Dennis :)
Hopen dat het klussen dan ook goed meevalt en ze er snel in zitten :P
Is altijd vervelend als je ergens lang op moet wachten en het dan ook nog tegen zit...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev