Advertenties


Klets maar raak DEEL 152

Gestart door Colin, 31 mei 2011, 15:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dravious (Dennis)

!-! top. nja ik zal eerst maar eens kijken hoe ze er nou uitzien en hoe het met die gaatjes/slangetjes zit. maar dan moeten ze natuurlijk wel eerst bellen dan ze binnen zijn :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Ik heb mn vingers voor je gekruist ;)

Nicole

Hopelijk heb je ze deze week binnen !-!
Als je je ergens op verheugd is het mega irritant als je zo lang moet wachten he! o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

inderdaad. ik wou ze echt zo graag hebben voor afgelopen vrijdag bij de meeting. maar helaas waren ze er toen al niet. dat vond hij al vreemd mja dan maandag of dinsdag. maandag helaas gesloten dus ik met goede hoop naar dinsdag. maar ook nu nog steeds niet gehoord =(
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Hopelijk heb je ze dan morgen eindelijk in huis.
Ik zit nu ook nog ergens op te wachten, alleen is het nog niet zeker of het door gaat. (zodra het door gegaan is, en het is gemonteerd plaats ik het op m'n projectpagina :P ), maar we horen deze week of het gaat gebeuren.
Maar wat duurd het wachten dan lang haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Citaat van: Nicole op 31 mei 2011, 15:40:46
Hopelijk heb je ze deze week binnen !-!
Als je je ergens op verheugd is het mega irritant als je zo lang moet wachten he! o-)

Precies, ik wacht zelf al even op mn nieuwe Koni Str.t kitje, volgens SKG zou hij vandaag binnen moeten komen. Fingers crossed

Dravious (Dennis)

Citaat van: Nicole op 31 mei 2011, 15:52:32
Hopelijk heb je ze dan morgen eindelijk in huis.
Ik zit nu ook nog ergens op te wachten, alleen is het nog niet zeker of het door gaat. (zodra het door gegaan is, en het is gemonteerd plaats ik het op m'n projectpagina :P ), maar we horen deze week of het gaat gebeuren.
Maar wat duurd het wachten dan lang haha!

Het probleem is dat ze morgen alleen op afspraak open zijn en hij er zelf niet is. Dus dan kan ik ze niet ophalen. Donderdag is alles natuurlijk dicht. Dus wordt het pas vrijdag helaas :(
Maar aangezien ik het weekend tot nu toe niet veel te doen heb, heb ik lekker wat te klussen XD anders zou ik het morgen/donderdag doen
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Dan is het helemaal balen inderdaad..
Vooral nu er weer zo'n vrije donderdag tussen zit.

@nd-photo.nl: Heb jij al contact gehad met hun dan? Gewoon ff flink door drammen. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Ja gisteren nog gebeld en ze stonden klaar voor verzending. Levertijd was 5-7 werkdagen, collega van me heeft bij hen 20 weken (!) moeten wachten op zn Koni schokbrekers. Hij heeft toen elke dag zitten bellen, gewoon om er wat druk achter te zetten. Resultaat: gelijk levering vanuit Koni lol

Nicole

Zo 20 weken! Dat is helemaal niet normaal.
Dan hopen dat voor jou dat ze dan ook verzonden worden, en niet alleen klaar blijven staan.
:)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Gaat nergens over, gewoon schandalig

Dravious (Dennis)

dat is inderdaad schandalig ja! ik snap het ook niet waarom ze zoiets doen. tevreden klanten = reclame; geld; terug komende klanten; meer klanten. dus ook meer geld. Waarom moet dan nog zo lang duren :S
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Ja precies. als ze het steeds zo doen, komen klanten zeker niet terug..
Hetzelfde idee als wij bij dat bedrijf hebben waar mijn aandrijfas toen aangepast is.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev