Advertenties


Klets maar raak DEEL 152

Gestart door Colin, 31 mei 2011, 15:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Edwin Postma

vandaag werk ik extra.
en inruil daarvoor ben ik dan morgen vrij samen met janneke.
en dan vrijdag en zaterdag weer werken.
zondag is janneke jarig dus het weekend word wel weer gezellig. !-! !-!


@roy: ik ben benieuwd naar het eindresultaat o-)
Truckertje

Dropsleutel (Björn)

En dan kom je erachter dat je auto voor de aankoop helemaaaaal niet die 120.000km-beurt heeft gehad, zoals door die garage verteld werd...
Wordt dan misschien toch eens tijd, nu ik de 150 al gepasseerd ben. Filtertjes, bougies en vloeistoffen bestellen, de D-riem en dergelijke laat ik toch maar door een ander doen, zelf niet aan beginnen.

Domper dit zeg  :neen:
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Nicole

Roy is morgen vrij, maar moet vrijdag en zaterdag werken. En zondag ben ik (ook) jarig, dan als t meezit BBQ-en.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

arme arme jullie geen lang weekend ......... ik als moeder werk 24/7 dus heb nooit een lang weekend

Benjamin Renon

Morgen lekker vrij. Even kijken of ik beide wagens eens kan poetsen en nog wat boodschappen kan doen. En vrijdag weer aan het werk de gehele dag en daarna weekend.

@Den: ik had bij Intrax een aanbieding voor een HDA/2k1 set, maar die was naar mijn idee net wat te prijzig. Met AST had ik ook contact gehad, maar voor wat ze aanbieden vond ik ook te duur. Voor de KW zit ik een aardig stuk lager en aangezien ik er bij de Coupé goede ervaringen mee heb daarvoor gekozen.
(Ik had ook nog een optie op een Ohlins set voor asfalt gebruik, maar die was ook prijzig en moest nog gereviseerd worden.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nd-photo.nl

Citaat van: Dropsleutel op  1 juni 2011, 10:24:52
En dan kom je erachter dat je auto voor de aankoop helemaaaaal niet die 120.000km-beurt heeft gehad, zoals door die garage verteld werd...
Wordt dan misschien toch eens tijd, nu ik de 150 al gepasseerd ben. Filtertjes, bougies en vloeistoffen bestellen, de D-riem en dergelijke laat ik toch maar door een ander doen, zelf niet aan beginnen.

Domper dit zeg  :neen:

Hier nog 1, heb zelf laatste tijd ook veel aan (preventief) onderhoud gedaan en een grote reparatie gehad. Voordeel (uit de nadelen), je weet nu dat er goed onderhoud wordt gepleegd.

Tip bougies: NGK/Denso Iridiums via eBay bestellen, rond de 8 euro per stuk ipv 16 euro. Olie: bestellen in Duitsland of ergens anders, scheelt je de helft van de prijs (Castrol Edge 5W30 5L voor 40 euro ipv 80 euro).

DONRozeboom (Mike)

Ja ik ben ook veel met onderhoud bezig nu. Ze kunnen genoeg zeggen, maar je weet maar nooit ;) Mijn temperatuur liep bijvoorbeeld heel snel op tot de helft, en in de file erover. Nieuwe olie en mijn motor blijft meteen wat koeler :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Bij mij moest ik de D-riem vervangen, bleek dat de vorige eigenaar de bouten er terug in had gedraaid. In totaal zijn ze twee dagen bezig geweest.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Floortje

Vandaag hier nog even werken en dan tot en met maandag vrij. Het wordt echt mooi weer als het weer een beetje mee zit gaan we vrijdag er een lekker strand dagje van maken

niXon

ik ook lekker morgen en vrijdagmiddag vrij :) Dus wordt denk ik 2 dagen zwemmen :P
maar zaterdag heel de dag werken...

Maar moet zeggen dat ik qua onderhoud heel weinig werk heb aan mijn auto :) olie is altijd op peil (nog nooit bij hoeven vullen, alleen een keer verversen), temp blijft altijd wel goed (op een keer na, kapotte termostaat...) banden blijven goed op spanning, geen rammeltjes en piepjes :P
Alleen me uitlaat hing laatst los, maar dat was ook 3 minuten werk :P

Dennis Postma


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Dennis Postma op  1 juni 2011, 16:48:18
En ik maar weer werken.  ;( 8)7

Zooooo, vandaag officieel Weekend! Morgen en overmorgen stoken op alle 2 de Stoomloks in Goes, en Zaterdag samen met Christian en de Belgische Renault Club naar FCS ( French Car Show ) In Engeland.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

niXon

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  1 juni 2011, 17:04:28
Zooooo, vandaag officieel Weekend! Morgen en overmorgen stoken op alle 2 de Stoomloks in Goes, en Zaterdag samen met Christian en de Belgische Renault Club naar FCS ( French Car Show ) In Engeland.

Toe maar :P wil ik ook wel heen :P
maar mag dan lekker van 8 tot 6 werken :|

Nicole

Vanmiddag lekker met m'n meg aan het touren geweest.
Hij rijd super fijn, alleen ik heb een stel verschrikkelijke lawaai banden onder zitten voor. :D
Ik werd er niet goed van. :q
Maar, wel weer genoten van m'n meg. !-!
Trouwens ook nog een CC geflyerd, zal zo de foto ff uploaden en plaatsen in het flyer-topic. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev