Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

paikey

Dat zijn zeker hoge boete's......nou Jah iig de laatste met de megane!
Laat even weten als je heb binnen hebt  o-)

Rick Santbergen


Dante

Uitrekenen wat je dat aan boete gaat kosten..? Hierrrrrr
Ik gok tegen de 2 meier
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

paikey


Karin



Roy (Coup a One)

Dat was 'n dure meeting 8)7 Maar ook een verdomt vreemde snelheidsbeperking want wegwerzaamheden zijn meestal oneven (50, 70 of 90 Km) toch :?

Rick Santbergen

Tja of geen werkzaamheden, maar waarom zou je dan maar 80 mogen?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op  4 september 2011, 07:10:08
Tja of geen werkzaamheden, maar waarom zou je dan maar 80 mogen?

Citaat van: paikey op  3 september 2011, 14:36:19
24 km te hard en is egt net binne gevalle......
rede te hard waar je 80 mog.

8)7 Ik was er niet :neen: dus heb er niet gereden maar ik denk algemene rotine controle v/d :police: "kijkken of ieder wel oplette" :x -t =um ofwel (Ssssssum) ;)

Rogier

Ik heb niks geen boete gehad hoor ;), ik heb ook de a1 helemaal niet gehad, ik heb de a50 gepakt en dan afslag apeldoorn teuge gepakt ;) (zoals we ook terug reden) dus ik kom de a1 helemaal niet over, heb ik denk dit keer aardig mazzel :P

Rick Santbergen

Peter had het over terug rijden en heeft zelfde weg als jou gehad Rogier

Rogier

Oh ik heb niks gevonden op de mat "klop het wel even af", maar welke mafkees gaat er nou met een snelheids camera langs de snelgweg staan in de regen die er toen was.

B.T.W. ze zijn wel erg snel met het versturen van de brief, je hebt hem al met een week.

Dante

Ach, lekker warm in je busje met de radar op de vangrail is toch veel minder arbeidsintensief dan èchte criminelen vangen..? En het waakzaam & dienstbaar, toch? ;)

En volgens mij is dat lik op stuk beleid. Bij wegwerkzaamheden & trajectcontroles dacht ik.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik kreeg net een melding van een kennis van mij op hyves dat ik Gespot ben op hyves. Nu zag ik dat er een hyves pagina is voor dit event, en ik sta der op met een gedeelte van rick zijn
bolide. op zich wel een leuke foto.

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev