Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 24 augustus 2011, 18:06:30
van dat gehucht heb ik nou nog nooit gehoord :neen: ga je even mee na veenendaal zaterdag ?

Ik denk dat zaterdagavond voor mijn vriendin is, aangezien zondag voor de auto is ;)

Citaat van: Rogier op 24 augustus 2011, 18:07:17
die van jou is inderdaad plat geslagen alleen de veren wilde blijk baar niet mee :D Just kidding ;)

Deze discussie mag verder in klets maar raak ;)


Edwin Postma

Truckertje

Rogier

dan zeg je tegen je vriendin heb je zin in een mac flurry, heeft zij een lekker ijsje en stuit jij toevallig op een meeting :P waar ik ook sta :D

Ik heb er zin in, heb gister even nieuwe poets spullen gekocht voor zaterdag !-! ben ik lekker vrij en kan ik de hele dag aan de auto werken.


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Rogier


matthew

Dat is goedspul Rogier.
Mijn auto afgelopen zaterdag ook gedaan en blinkt nog beter dan een nieuwe.

-Erik-

Citaat van: edje op 24 augustus 2011, 20:37:32
ik kom wel even kijken.
even overleggen

Nou misschien dat ik ook nog wel even ga.
Weet je al hoe laat je die kant op wil ? Zal robert ook eens vragen of die ook wil.

groeten

Erik

Rogier

Nu maar hopen dat het morgen droog blijft zodat ik de auto kan gaan poesten, want der voor uizichten zijn niet erg goed :neen:

Rick Santbergen


Rogier

dat zou kunnen, maar daar ga ik zijn buurman op zaterdag niet mee lastig vallen ;)

Erwin Haanen

En het is dus officieel,kan niet mee naar Apeldoorn,kreeg vandaag een leuke sms met de volgende tekst.

De  motorkap en kofferklep zullen niet tijdig afgeraken wegens problemen met onze spuitcabine.

Niet sorry of het spijt ons gewoon dit en klaar,ben gewoon om te ploffen.  ;(,daar kijk je dan maanden naar uit pffff.
megane 4 station 1200 gtline

Rogier

dat is erg jammer om te horen had je auto graag willen bewonderen. Hopelijk kunnen wij een goeie vervanger vinden ? zijn der al aanmeldingen voor Rick ? kan colin misschien niet ??

Rick Santbergen

Ik heb geen aanmeldingen gehad op mijn oproep.

Heb zelf geen tijd (gehad) om mensen te benaderen. Anders stellen we de auto's iets breder op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev