Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Erwin Haanen op 22 augustus 2011, 22:12:07
- Roy Olde Meule, Renault Megane 1 phase 1

Hou jij je alvast klaar,mijn motorkap is alweer binnen,en heb gezegd dat ie absoluut klaar moet zijn nu vrijdag,maar je kent ze,als je nix hoort dan is het goed,zie je vrijdag avond laat overal vloekende berichten dan weet je genoeg...:(

Spijtig maar dit bericht komt echter te laat "Rick was op de hoogte" dus behoef ik me er niet verder over te uiten, maar mocht iemand anders de plek nog kunnen vervullen dan zou dat 'n mooie oplossing kunnen zijn v/d persoon "zijn auto" en de club. Toch :? (Het is maar waar je aan denkt) _o_ ;)

Toch wens ik je wel sucses Erwin Haanen, want hoop echter dat je er kunt staan v/d RMC Y

Rick Santbergen

Dat is bekend Roy. Nieuwe reserves kunnen zich melden bij mij.
Vervolgens wordt beoordeeld of je ingezet kan worden als reserve.

Reserve houdt in dat je tot zaterdagavond klaar staat met een gepoetste auto, om eventueel in te vallen voor iemand die afvalt!

Rogier

kan er niet iemand na spijkernisse rijden om de auto van joey op te halen :P

Joey Voormolen

Zondag zaten jullie nog te zeuren dat die niet tuning waardig genoeg is en te hoog staat.
Nou moet die daar verschijnen, sorry jongens ik neem me auto sleutels mee op vakantie haha :D
Lowered M3C GT

Rogier

dan huren we wel een takel wagen om je auto af te slepen na apeldoorn :P, ik heb niks gezegt maat ;)
er stond volgens mij nog een blauwe hummer naast je :D

Erwin Haanen

Goed dat jullie al bezig zijn met een "soort van oplossing"mocht ik niet kunnen :)
megane 4 station 1200 gtline

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Tja idd betekent reserve staan tot op de dag zelf klaar staan om in te vallen.

Wij hopen natuurlijk gewoon Erwin dat je het allemaal voor elkaar krijgt.

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op 23 augustus 2011, 23:36:20
Tja idd betekent reserve staan tot op de dag zelf klaar staan om in te vallen.

Matthew begrijpen doe ik je zeker maar uiterlijk zit je ook met reseveringen en om daar onnodige kosten voor te moeten maken heb ik Rick vooraf in Gronau al duidelijk laten weten tot wanneer ik het nog kon regelen. Nu is het daarvoor echter te laat (en daar baal ik ook van) "maar helaas mocht het niet zo zijn" om daar bij te zijn ;(

Ard Klok

Citaat van: Rogier op 23 augustus 2011, 13:54:03
dan huren we wel een takel wagen om je auto af te slepen na apeldoorn :P, ik heb niks gezegt maat ;)
er stond volgens mij nog een blauwe hummer naast je :D

Je bedoelt mijn platgeslagen Koleos??


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Loco

ik ben erbij! kameraad staat er met ze mini ik kom alleen zelf niet met me megane denk ik

Rick Santbergen

#72
Heb danet de auto inclusief velgen in de wax gezet. Auto wordt tot zondag zo min mogelijk gebruikt.  !-!

Hotel is ook al geboekt, verblijf met mijn vriendin in Garderen. :q

Rogier

van dat gehucht heb ik nou nog nooit gehoord :neen: ga je even mee na veenendaal zaterdag ?

Rogier

die van jou is inderdaad plat geslagen alleen de veren wilde blijk baar niet mee :D Just kidding ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev