Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Citaat van: paikey op 13 juni 2011, 18:11:14
hier word niet gestemd,je word uitgekozen door het bestuur.......

Klopt. We peilen eerst wie er interesse heeft om op een presentatie te staan. En aan de hand van de verwachtingen van de organisatie maken wij een selectie van de auto's die wij geschikt achten.  Y

Fubar (Marcel)

Mmm....dan alnog z.s.m. met een projectje starten om de verwachtingen op te krikken ;) voor een volgend event :?  Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 13 juni 2011, 18:55:58
Klopt. We peilen eerst wie er interesse heeft om op een presentatie te staan. En aan de hand van de verwachtingen van de organisatie maken wij een selectie van de auto's die wij geschikt achten.  Y

Daarbij is Rick de contact persoon zelf en kun je het dan anders verwachten :? dat hij met jouw of mijn auto was gekomen, nee toch (dus waar hebben we het over Fubar) ;) :?

Dennis Postma

Rick heeft alles in goed overleg gedaan dus als we het niet eens waren met het feit dat Rick er zelf staat was dit ook wel kenbaar gemaakt.  Y

Rogier



paikey

Verzamel punt afspreken?
Wij zullen namelijk toch een hotel moeten boeken......

Rick Santbergen


paikey


Dirk Kuipers

CiteerDe volgende auto's en eigenaren zijn aanwezig op de show:
- Peter van Oevelen (paikey), Renault Megane 1 phase 1
- Rogier van Ewijk, Renault Megane 1 phase 1
- Erwin Haanen, Renault Megane 3 cc
- Rick Santbergen, Renault Megane 1 phase 2 cabrio
- Mariska Schoonbeek, Renault Megane 1 phase 1 cabrio

Mooi lijstje zo! Zal de club weer goed doen.

Is het een idee om met bv vlaggen (zijn die er nog?) een leuke club presentatie neer te zetten?

Dennis Postma

Robin zou informeren naar een spandoek maar die is er (nog) niet.

Benjamin Renon

We hebben ook contact met Lúk en Rogier. Lúk heeft nl. nog wat carbon bij Alex liggen. Als die opgehaald worden zal hopelijk ook alles snel weer in bezit zijn qua spullen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

bleu-evil

ik kom waarschijnlijk ook op deze dag ff op bezoek met de megane

Roy (Coup a One)

Hoe gaan we "ofwel jullie" de Megane club promoten (afgezien v/d Megane's) is daar al meer bekentheid over of juist nog helemaal niet ;)

Erwin Haanen

- Roy Olde Meule, Renault Megane 1 phase 1

Hou jij je alvast klaar,mijn motorkap is alweer binnen,en heb gezegd dat ie absoluut klaar moet zijn nu vrijdag,maar je kent ze,als je nix hoort dan is het goed,zie je vrijdag avond laat overal vloekende berichten dan weet je genoeg...:(
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev