Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Ik vindt het goed, alleen jammer dat er geen 5de kan. kunnen we anders niet een meg 3 er neer zetten ? standaard

Rick Santbergen

Dan zou die eerst nog door de keuring moeten van street customs. Zo makkelijk is het niet.

Roy (Coup a One)

#92
Sorry _o_ al die tijd heb je aan de rand zitten wachten het raakte me zelfs v/d hand en nu het zover is dan baal je enorm dat de auto niet aan de kade staat om je in te kunnen zetten v/d RMC. Jammer dat zoiets altijd te laat komt. (nu zit ik me te vernoppen) l-

Karin

Erwin wat balen dat je auto niet in orde is voor morgen. Ik had hem graag zien staan op de presentatie. Ik hoop nu voor je dat ze hem snel klaar hebben en dat je tenminste een excuus krijgt voor het te late afleveren.

Dante

Nou, ik zou eerder een excuus willen voor het meerdere malen foutief uitvoeren...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Erwin Haanen

Dat krijg je als je een beginnend tuning bedrijfje wilt helpen,dat ze problemen hebben met de voorbumper daar kan ik persoonlijk nog inkomen,het is een moeilijk gegeven wat ik gevraagd heb,maar die motorkap dat vind ik erg ,dat je dat nog niet eens op tijd kunt afleveren.

Ik heb deze vorige week donderdag afgeleverd,en volgens mij was het als je het heel rustig deed 3 x savonds even werken;bijlassen,schuren grondlaag en spuiten,maar ze hebben het weer laten liggen tot het laatste en daardoor ben ik nu het haasje.

Ik had nog zoveel projecten daar klaar staan ,maar alles is nu resoluut ingetrokkken,ik zal wel sparen en dan gaat ie op bezoek bij JEM design.

Nogmaals ik had veel verwacht ,maar dit niet en ik baal zo hard dat ik niet kan staan daar,dat wil je niet weten.
megane 4 station 1200 gtline

Karin

Als ze slim waren geweest hadden ze het gelijk gedaan, zeker na de vorige keer en dan hadden ze nog een paar dagen kunnen kijken of er toch nog iets mis was gegaan. En hadden ze jou tevreden kunnen stellen voor het werk en had je misschien ook nog meer klanten naar ze toe verwezen voor de goede service.

En dat je baalt (is denk ik een zwakke uitdrukking) kan ik me heel goed voorstellen. Je bent tenslotte al een tijdje bezig om de auto in orde te krijgen voor deze presentatie.

Dennis Postma

Dat is balen Erwin. Slechte zaak van het bedrijf. Het was voor hun ook goeie reclame geweest als het op tijd afgemaakt was en je daar ook hun werk had kunnen showen. Ze hebben een kans laten liggen over jouw rug. Ik kan me goed voorstellen dat je er flink de balen er van hebt.

Rogier

mijn auto staat gepoetst en wel klaar voor morgen :) zometeen nog een kleine update inbouwen ;)

Heatzone (Mark)


Edwin Postma

ik zou best wel als nood er willen staan. maar heb geen poets spul en en kan ook niet poetsen.
of iemand moet dat nu of morgen kunnen doen. :D

@erwin: dat is zwaar balen kerel.
had hem erg graag willen bewonderen. o-)
Truckertje

Dennis Postma

Dan moet je Rick even mailen Edje.

@De gene die er morgen staan, heel veel plezier. Ik zal duimen op mooi weer voor jullie.  !-!

Edwin Postma

Truckertje


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev