Advertenties


electrische groot probleem

Gestart door NLjeroen, 29 mei 2011, 20:55:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

NLjeroen

hoi

nou nou ik heb hier al een topic weg gezet over mijn portierraam die wel open maar helaas niet dicht gaat geplaatst. Nu hebben we al die draden van de deur na gekeken en die blijken gewoon te werken. Nu heb ik deze auto voor een mooi prijsje overgekocht maar goed is niet leuk dat dat het niet doet. Nu komen we er achter dat er heel veel van de draden zijn doorgeknipt en weer verbonden zijn. Dit zal allemaal wel niet op de goede manier gebeurt zijn maar ik wil het graag proberen te herstellen.

Nu is mijn vraag heeft iemand al eens allemaal niet bedrading aangelegd? En heeft iemand dan misschien voor mij een schema want ik kan het nergens vinden op internet.

Alvast bedankt een renault megane coupe uit 1996 rijder

Christian de Vriend

mijn ubix (interieur ecu) was kapot,en mijn bestuurders raam gaf problemen,je kan het idd
verhelpen met de bedrading die er zit.

welk raam geeft er bij jouw problemen?passagier of bestuurder?
passagier is puur bedrading,bestuurders raam word gerebeld door de interieur ecu.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

NLjeroen

hoi

het is de bestuurders kant. alles doorgemeten en het werkt gewoon ik snap er niks van. de achterraampjes doen het overigens ook niet
maar de vorige eigenaar heeft de bedrading allemaal verlegt en zo dus daar moet het ergens zitten. de bedrading die tot aan mijn schanierpunt van mijn deur gaat hebben we na gekeken en dat zit gewoon goed.

jeroen

Christian de Vriend

bij mij was het ook de bestuurders raam die het niet deed,ik heb bij demconnector van de deur naar interieur,2 draden doorverbonden....en klaar

nadeel,het raam gaat niet keer automatisch meer omhoog of omlaag,dat vind ik best
gezien het feit dat een nieuwe ubix 800 a 900 euro kost incl programmeren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

NLjeroen

hoi

ik begrijp niet goed wat je bedoelt christian. Hij gaat bij mij wel naar beneden maar wil niet meer omhoog. Als ik hem zo doorverbind als jij zegt zou hij wel weer omhoog ook moeten gaan?

jeroen een renault megane coupe fannaat

Dravious (Dennis)

Heb je al gekeken als het motortje nog goed is of als de (staal)kabel, die in het motortje zit, nog goed loopt? Ik had hier namelijk ook al vrij snel last van. Moest een geheel nieuw mechanische in helaas =(
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Christian de Vriend

jenbedrading van je knop,en die van de motor lopennbeide naar de zekeringkast onder het stuur,als je die bedrading doorverbind bij de stekker die van interieur naar portier gaat,
en bij de knop leg je er een plus naartoe,dan werkt allee weer naar behoren.

ik kan een schematje maken voor je,ben je ook elektromonteur van beroep?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

NLjeroen

hoi christian

nee helaas geen electromonteur van beroep zit nog op school

maar ben in bezit van een zeer handige vader die me helpt

dus al je een schemaatje hebt kan ik kijken of we er aan uit gaan komen

gr jeroen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev