Advertenties

17 juli 2011 - Franse Autodag te Nijmegen

Gestart door Rick Santbergen, 23 mei 2011, 20:39:25

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Hier ook mijn fotos (eindelijk) ben voor het eerst aan het spelen gegaan met een spiegel reflex camera,moet zeggen....smaakt naar meer.

hier is het album http://s774.photobucket.com/albums/yy22/chris-mc/Franse%20Autodag%20Nijmegen/

Maar deze wilde ik toch laten zien :P

Ik weet niet waarom ze zo keek,maar blijkbaar vond ze het apart  :q

En onderweg kwamen we deze belg tegen,met een toch geinig kenteken,en zo aan het type te zien mocht die het willen

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

paikey

ik zie dat het naar meer smaakt !-!
zitte zeker zeer nette foto's bij!
well done

Christian de Vriend

Heb het 1e uur wel een paar vloekjes gedaan zeg maar,wat een instellingen hebben die dingen....amai.
maargoed,gewoon blijven schieten,dan weer iets instellen,en weer proberen,enige waar ik moeite mee had was de volle zon op de wagens
het filter dat ik mee had werkte niet meer goed volgens de eigenaar,dusja dan roeien met de riemen die je hebt.

Het is dan wat ouder spul,maar ben blij dat ik het heb kunnen proberen,beter dit,dan veel geld uitgeven,en er achterkomen dat je het niet leuk vind.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

DONRozeboom (Mike)

T was gezellig !-! :P Misschien dat ik volgend jaar ook weer heen ga :D Als t een beetje meezit met die 206 van Steff hier en daar wat aangepast *(Mijn auto is weg, dus nu is die van haar de pineut)* Met al die 206jes genoeg ideeën opgedaan :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Benjamin Renon

Christian: kun je de foto's van de Evo mailen naar benjaminrenon@meganeclub.nl ?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Tuurlijk,geen probleem.

edit:zojuist verstuurt

edit 2:kan ze niet versturen,of ik moet 10 mails versturen,ik maak ff een gebuiker aan voor mn nas,dan kan je er zo induiken en de fotos downloaden.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Helaas is dit wel de Laatste meeting voor mij en de Mégane II  ;(
Mijn auto komt zaterdag in de Showroom te Staan van Renault in Vlissingen, en daar blijft hij staan tot dat ik genoeg geld heb én mijn Rijbewijs weer terug heb!

Het is de Bedoeling dat: als die weer terug in de Strijd is, dat die een nieuw uitlaat systeem heeft van voor tot achter! ( Dat bedoel ik met Geld )

Gelukkig zijn er nog leuke foto's gemaakt van de Még!!  :9~ :q
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

Grappig, al eerder gepost, maar niet meer te zien... Hier zijn mijn foto's
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

s-portfahrer (Michel)

Citaat van: Benjamin Renon op 17 juli 2011, 18:52:35

Michel Cijs kwam als verrassing ook nog even op "zijn" brommert. Was leuk je weer even gesproken te hebben.

Was geheel wederzijds benjamin en Matthew! Ik mocht evEn 'proefrijden' op marije's monster dus dit was een leuke tussenstop. Ook leuk om de auto's van paikey en rogier eens IRL te zien, al had ik die van rogier al eens ziens staan in ons mooie driel  !-!

Coupe a one ook complimenten voor de fraaie wielkeuze onder je auto!!

Colin

En de rode megane die er tussen stond was niet intressant genoeg?  :D

Wel een leuk verhaal:

Mijn moeder zat op de blog van een collega te kijken aangezien hij vaak mooie plaatjes schiet. Is hij langs geweest op de franse autodag en heeft onder andere mijn auto erop gezet, zonder dat hij wist dat deze van een zoon(tje) van een collega was. (helaas is de foto niet super door verkeerde instellingen begreep ik)

Leven toch in een klein wereldje

Voor de geintresseerde:

http://www.genster.nl/2011ev/2011/2011.html
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Citaat van: s-portfahrer (Michel) op 26 juli 2011, 11:55:45
Was geheel wederzijds benjamin en Matthew! Ik mocht evEn 'proefrijden' op marije's monster dus dit was een leuke tussenstop. Ook leuk om de auto's van paikey en rogier eens IRL te zien, al had ik die van rogier al eens ziens staan in ons mooie driel  !-!

Coupe a one ook complimenten voor de fraaie wielkeuze onder je auto!!

Hoezo ;) fraai Michel :?

Edwin Postma

hij bedoelt dat ze er mooi onderstaan en dat je een goede keuze hebt gemaakt ;)
Truckertje

s-portfahrer (Michel)

Fraai cq mooi, cq staat dik onder je auto  8) !-!

s-portfahrer (Michel)

Citaat van: Colin op 26 juli 2011, 13:36:37
En de rode megane die er tussen stond was niet intressant genoeg?  :D

Niet genoemd maar wel gezien
Had ik al zien staan bij het 10 jarig jubileum   Y

Rood blijft de snelste kleur  !-!  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev