Advertenties


Klets maar raak DEEL 151

Gestart door matthew, 22 mei 2011, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

@dravious: vergeet ze niet af te kitten he ;)

maar gister avond ben ik bij Stony op bezoek geweest.
erik was er ook bij en jeffrey19 was ook mee.
we hebben even in mijn cabriotje wat kabels getrokken voor mijn woofer.
misschien maak ik nog wel foto's als die er in zit maar het is niks bijzonders.
in iedergeval een gezellige avond gehad !-!

heren nogmaals bedankt. !-! !-! !-! !-!
Truckertje

Dravious (Dennis)

@Edje: Ik heb nog niets gelezen over afkitten eigenlijk =( Is er een manual voor angel eyes inbouwen? ik heb namelijk alleen nog maar het bumper eraf halen gevonden.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Afkitten is wel nodig. Anders krijg je net zoals mij vocht in je lampen. Ik moet het nog steeds ff goed eruit krijgen. Ik dacht dat alles eruit was... naja dan maar ff met fohn erin, verfbrander erop en stofzuiger in het andere gat :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dravious (Dennis)

Maar dan moet dus de rand af gekit worden? als er vocht in kan komen betekent het toch alleen dat er of een gaatje in zit of de kap niet goed sluit? of is het de bedoeling dat de gehele lamp vast gekit moet worden ?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dropsleutel (Björn)

Ik persoonlijk snap echt niet waarom iedereen kit gebruikt. Ik heb niks gekit, en heb er alleen maar vocht in zitten als ik mijn auto flink door de wasstraat rij, anders heb ik nooit ergens last van. Ik persoonlijk ben van mening, kijk het even aan, kitten kan altijd nog. Maar ieder zijn ding :)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Rogier

ik heb me angel eyes ook gekit, bij mij komt er nog steeds vocht in ;) binnen kort ga ik ze maar ff opnieuw doen en proberen het glas van de lamp af te halen.

en dravious je moet dan de randen afkitten waar het glas aan het plastic zit.

Rick Santbergen

Als je alle randen afkit, dan kan het vocht dat erin zit ook niet ontsnappen 8)7

De truc die ik altijd geleerd heb, is niet alles afkitten maar zorgen dat er lucht circulatie kan zijn.

nd-photo.nl

Ik heb zelf ook nog een klein gaatje open gelaten, op de achterkant zit een kleine uitstulping, die heb ik open gelaten.

Jeremy

Ik had de koplampen al gekit voor ik ze had gemonteerd... je kan beter het zekere voor het onzekere nemen voor die paar euro en paar minuutjes dat je ermee bezig bent...

Dravious (Dennis)

Heeft er iemand een foto van hun angel eyes die gekit zijn?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Ikke niet helaas...Pas geleden tip gelezen om een goed merk kit te kopen (bijv Pattex), ik heb het met Karwei huismerk gedaan. Is doorzichtige siliconenkit voor in de badkamer, tot nu toe werkt het bij mij prima.

Dravious (Dennis)

net even gebeld hoe het zit met de bestelling angel eyes... hij heeft de levering van vandaag al binnen en ze zitter er NOG STEEDS niet bij. echt vervelend aangezien ze er afgelopen vrijdag al hadden moeten zijn  l- :?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dravious (Dennis)

haha lol  belt bij even terug: "heb leverancier gebeld en ze zijn verstuurd. ik verwacht ze eigenlijk vandaag nog." Nu dus hopen dat dit ook echt zo is  o-)
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Waar heb je ze besteld?

Dravious (Dennis)

street performance, gewoon hier in Tilburg. heb er verder nog nooit problemen bij gehad alleen de leverancier van de angel eyes is deze keer een beetje aan de laate kant
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev