Advertenties


Klets maar raak DEEL 151

Gestart door matthew, 22 mei 2011, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Den

Ziet er sjiek uit hoor, jeremy !
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Jeremy

Dankje Den! ik hoop alleen dat het nog te realiseren is! :P

Den

Dat zal toch wel ?
Kost tijd en moeite maar je hebt wel iets aparts ;)

Reed vanmiddag naar huis toe, komt er ineens een oude monza aangereden met een vaartje van 210,
Ik reed zelf 170 :)
Zie ik hem verderop voor een stoplicht staan, zit er een klein kind achterin in een kinderzitje met een 3 punts gordel zonder klem erop. Gordel zat net onder de keel. Muziek vol aan, ramen open en als een idioot rijden.
Zal maar een aanrijding krijgen met zo'n vaart. Zal het kindje niet overleven waarschijnlijk.

Achterlijke idioot, rijd jezelf de puinpoeier in maar neem die kleine niet mee dan !!!
Jammer dat er geen  :police: te bekennen was natuurlijk of wegmisbruikers
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Jeremy

Ja dat is wel zo inderdaad :) maar ook heel wat uitzoekwerk omdat er maar zelden iemand een standaard bumper zelf aanpast.
Maar als ik de juiste manier van hechten heb uitgevonden komt het helemaal goed :)

Wat een debiel dan joh! Hopen dat hij snel gepakt word dan als hij het nog een keer doet, en dan gelijk de voogdij verliest over het kind... want zulke mensen zijn duidelijk geen kinderen waard...

Den

#184
Kun je ze niet hechten dmv abs lassen of plastic lassen.
Met aceton zou het idd moeten kunnen maar daar heb ik geen kaas van gegeten, enkel poly
Ben benieuwd hoor!

Tja, snap niet waarom je zo doet met een kleine achterin. Moet er niet aan denken hoe of wat :(
Rijbewijs kwijt en educatieve maatregel gedrag maal 2.

Maar hopen dat het goed blijft gaan zodat die kleine niets kan overkomen. Is het belangrijkste vindt ik en dat lesje komt wel een keer hoop ik zonder al teveel leed

Lees net op nu.nl dat de ikea met explosieve aanbiedingen komt. In NL zijn ze begonnen in Son en in BE in Gent bij de expo.
Zullen vast mensen geweest die schroefjes over hadden  :D
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Jeremy

Aceton was mijn eerste optie, maar de bumper is helaas niet geschikt ervoor (materiaal lost niet op in de aceton)
Tweede probleem is als ik het wil kunststoflassen dat ik moet weten wat voor materiaal het is, en er is geen materiaalcode te vinden in de bumper... en op het internet ook nog geen succes gehad om erachter te komen.
Maar ik kan in ieder geval al uitsluiten dat het ABS of polyester is dus dat is al een begin haha!

Ja zou wel heel erg zijn als die kleine wat overkomt door het onverantwoordelijke gedrag van die gast!
Ja inderdaad... hopen dat als hij altijd zo rondrijd dat de politie er snel een stokje voor kan steken.

Den

Wordt nog een zoektocht dan om erachter te komen, je kunt het altijd eens proberen en dan kijken wat het doet.
Iig een uitdagend iets ;)
Bij schadbedrijven loopt er soms een plastic ventje rond. Mijn opa was ontwikkelaar van plastic bij GE.
Dus die kon dat ook zo vertellen, RIP
mar misschien loopt er iemand rond die er meer over kan vertellen. Lijkt me dat hun daar meer mee te maken hebben.
Altijd proberen waard natuurlijk.

Tja muis zit liever achter iemand aan die iets anders fout doet of flitsen maar hopen op het beste,
Dat die gast ineens gaat denken bijvoorbeeld, is beter ls een aanrijding of zoiets
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy (Coup a One)

Jerremy kun je de uitlaat niet recht overeind plaatsen, en je renault teken verwijderen want juist dan zegt 't al dat het renault is o-) toch 8)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Uitlaat lekker in het midden, maar wel een beetje vergroten Jeremy op de foto.

tja ik had Jeremy net een PM verstuurt dat ik ook zo een zelfde uitlaateindstuk op wou monteren op mijn mégane.
We gaan een beetje de zelfde richting op heb ik het gevoel!  !-!

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Ja het is zeker een uitdaging, maar ja zo leer ik nog eens wat en als het eenmaal klaar ben dan ben ik er blijer mee dan als ik een aftermarket bumper onder hang :)
Toevallig moet ik morgen langs een schadebedrijf want heb van de week bericht gekregen van de verzekering dat de tegenpartij aansprakelijk is gesteld (putje met lak schade door openslaande deur), dus kan ik gelijk even informeren en kan ik ook gelijk vragen hoeveel het spuiten van de bumpers gaat kosten als deze af zijn.

Ja dat is waar! hoogste prioriteit bij hun lijkt wel: zoveel mogelijk geld binnenhalen...
Laten we het hopen...

@ Coup a One: haha ja dat is helemaal nog geen gek idee! of gewoon die uitlaat op de plek van het logo :P maar dat is niet mogelijk helaas...

@Shiftgear: Ja is niet helemaal op schaal, maar geeft wel een beetje een indicatie hoe het kan worden :P
En als je ook je bumper ook gaan cleanen wens ik je alvast veel schuurplezier haha! echt een minder fijn werkje! 

Roy16v

wat duurt item 151 ja lang!

ben ik helemaal niet meer gewend :P

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roy16V op 31 mei 2011, 01:00:53
wat duurt item 151 ja lang!

ben ik helemaal niet meer gewend :P

Heb je Nicole op non-active gezet :D :)

Nicole

Ik hou me ff rustig. Y Gaat de laatste dagen niet echt geweldig met gezondheid. Dus vandaar ff wat rustig doen met laptoppen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

Bleh, stom weer, stomme school en nog steeds geen angel eyes. hoop echt dat ze vandaag binnen zijn en het vanavond droog is :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Succes dermee Dennis !! Hoop voor je dat ze binnen komen. !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev