Advertenties


Gezien DEEL 18

Gestart door Stefan, 21 mei 2011, 00:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Wie heb je gezien in zijn of haar Megane...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Net een super mooie megane phase 1 zien rijden, op de schenkelweg in spijkenisse.
Geel met rs achterbumper en rs skirts zo heet geloof ik die bodykit in engeland.
Netjes verlaagd met 17inch velgen. Alleen die lexusachterlichten vond ik niet echt gaaf.
Lowered M3C GT

Edwin Postma

in ulft:
een megane 2 met A8 velgen, verlaagd, andere eindemper en stond te koop bij een bedrijfje in ulft. o-)
Truckertje

megcab2000 (Verkocht)

#3
En ik neem een stapel flauwe grappen mee, en m'n speurhond voor als jullie weer eens de weg dreigen kwijt te raken.

Lees nu op de Lagunaclub ook over een rit gisteren en kom ik dit plaatje tegen :





groet,
Megane is verkocht

Stefan

Da's ene bekende....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

zal binnenkort eens foto´s gaan uploaden, werk sinds kort intern bij Renault Nederland, en er staat hier o.a. een grote verzameling coupé´s (megane en Laguna) ook de CC´s zijn hier goed vertegenwoordigd.

Maikel

Vanmorgen een blauwe megane 1 fase 1 met angel eyes en evo Spoiler gezien op het bedrijven terrein vosdonk in Etten-Leur rond kwart voor 8.

kenteken niet gezien.
aka. Blackwuppie :)

Jeremy

Mooie Coupé gespot vanochtend rond half 9 in Gorinchem, en daarnaast ook een mooie Meg III

Edwin Postma

je hebt toch wel geflyert he? 8)7
Truckertje

Jeremy

Ik heb geen flyers helaas! maar ga dat vandaag even regelen want ik kom echt veel leuke Mégane's tegen de laatste tijd!
En ik heb een vermoeden dat de eigenaar van die Coupé daar werkt, dus zodra ik flyers heb rij ik er nog even langs :)

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: Maikel op 26 mei 2011, 09:16:25
Vanmorgen een blauwe megane 1 fase 1 met angel eyes en evo Spoiler gezien op het bedrijven terrein vosdonk in Etten-Leur rond kwart voor 8.

kenteken niet gezien.

Had deze laatst ook gespot op Vosdonk, en ook nog een zwarte met andere velgen en verlaagd. Helaas beide rijdend, en ook ik heb geen flyers in mijn bezit.
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Roy (Coup a One)

Afgelopen woensdag haalde deze Megane RS me in op de A35 ter hoogte van afslag Delden!


Dennis Postma

Wie reed er eergisteren in Wolvega 's avonds tegelijk met mij op toen ik met mijn geel-blauwe banaan vertrok van het station van Wolvega? Het was in ieder geval een blauwe Meg1, phase 1 coupe voorzien van 17 inch, verlaagd en een andere uitlaat.  !-!

Edwin Postma

@roy: je foto doet het niet. krijg een kruisje ;)

@altrex: kan het kloppen dat ik jou bij de renault dealer te raalte zag staan afgelopen donderdag?
ik was met de vrachtwagen en was tegen een uur of 4??? :?
Truckertje

Rogier

vanmiddag bij de rijnhal, heb ik pierre zijn auto gespot, er zat een reclame sticker op zijn coupé. ik heb er foto's van alleen die staan nu nog op me telefoon ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev