Advertenties


Gezien DEEL 18

Gestart door Stefan, 21 mei 2011, 00:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

miko

#76
Citaat van: edje op  2 juli 2011, 13:07:45
mag ik misschien vragen wat je nu rijd miko?
en zit daar in de toekomst weer zo'n pracht project in? o-)

Ik rij nu een CLK w209 2.7cdi. Het wordt geen grote project. Net gespoten in ML wit, brabus velgen enz. Na de vakantie zal ik nog  een brabus onderstel daaronder schroeven en verder ja, ik blijf hem toch wel dagelijks rijden dusss. Die Corrado 1.9Tdi diesel heb ik ook verkocht.
Kijk, grote projecten  kosten ongelofelijk veel geld en aan het einde heb je gewoon niks.
Misschien dat ik toch binnenkort met een golf 1 of een corrado vr6 ga beginnen, maar dat oldschool breed en extreem laag, geen bodykits enz. Moet nog even kijken. We zien het wel.

Nicole

Het zijn deze keer geen megane's (sorry o-) ), maar ik vond het wel leuk om allemaal van die oudjes bij elkaar te zien. Y






Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Zaterdag een gele phase 1 Monte Carlo edition gezien op de A27 ten hoogte van Hank (als ik het goed heb XR-BL-20). Was volgens mij rond 12:30.

Coelacanth


Timo Zuiderduin

o, helemaal vergeten. zag onlangs nog een donkerblauwe Coupe  rijden op de N207 (weg van Alphen richting A4). was aardig aangepakt, maar wat het meeste opviel was de gecleande achterklep.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Gisteravond in Hoorn,die bruine meg 1 Cabrio erg mooi ding,volgens mij is het degene die op Rodney zijn avatar staat achter zijn ex gele
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Dat zou dan de auto van Mariska zijn dus....??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Geen flauw idee...Vanochtend bezorgronde gereden door Haarlem,daar is waarschijnlijk een keer uitverkoop van de meg cabrio geweest,heb er zeker 10(!) gezien (zeg maar in een goed uur..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Ja die was het volgens mij! Zag hem (de auto dus!!) wat laat,kwam uit het centrum Hoorn draaide de provinciale weg richting de A7 op,uurtje of half 10
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen



Kwam vanochtend deze megane tegen op de A28.

Dennis Postma

Net onderweg naar m'n werk. Luk zien rijden op de N50 in de groene 206 van zijn vriendin.

Rogier

Ik heb vanmiddag jos en erik gespot op automaxx, jos was mijn zijn zwarte megane daar en erik zonder auto ;). heb nog even een praatje gemaakt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev