Advertenties


Gezien DEEL 18

Gestart door Stefan, 21 mei 2011, 00:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Mooie meg!
Te druk is idd geen goede reden. o-) :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Citaat van: Nicole op  6 juni 2011, 20:36:17
Laurens heeft toch een grijze DTI?
Deze (TL-ST-21) is van Christian toch?

KLopt helemaal :)

ik was met mn gebakje en mn lief onderweg naar twente,ik reedt toch echt rustig aan :P
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

freek

afgelopen weekend lammert nog zien rijden. eerst op de a7 bij groningen en later in leek. ik liep net weg van pinkstermarkt en hij kwam aanrijden
only men of stihl

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rodney op 18 juni 2011, 14:53:41
kwam vanmiddag bij de audiozaak in hoorn deze licht getunde

meg 3 hatch tegen vind ik ook hele mooie auto´s
was van een van de personeels leden !

Kom je dan ook uit Hoorn dan?????????

(kan het me bijna niet voorstellen die gele cc had ik dan echt wel eens moeten zien hier...)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Joey Voormolen

Gisteren naar music republic geweest zat ik in de pendelbus richting overschie.
Kom ik daar toch een mooie megane tegen!!
Die van MIKO stond daar op het industrie terrein, hij had alleen goed kopen velgen eronder.
Verders nog wel in goeie conditie, weet niet of die in anders mans handen is?
Lowered M3C GT

Rodney

@roadkill,

nee uit hippolytushoef vlak bij hoorn, 20 min rijden ;)

Roadkill (Michiel)

Had ik dat geweten,had ik nog een heel mooie RS 2 phase 2 voor je gewten!!! (bij Krooneburg in Zwaag,dat is waar mijn meg heen gaat voor onderhoud,die hadden laatst ook nog een clio v6 staan :q :q
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Vandaag om 16:45 een rooie Phase 1 met chromen lichten en sportuitlaat gezien op de Lipsstraat in Drunen, kenteken niet genoteerd. En een nette gele Phase 1 met zwarte achterlichten die stond te wachten bij het stoplicht van de Boslaan om op de N65 te mogen (rond 17:50). Hiervan ook kenteken niet van kunnen noteren, helaas

niXon

Citaat van: nd-photo.nl op 20 juni 2011, 18:52:25
Vandaag om 16:45 een rooie Phase 1 met chromen lichten en sportuitlaat gezien op de Lipsstraat in Drunen, kenteken niet genoteerd. En een nette gele Phase 1 met zwarte achterlichten die stond te wachten bij het stoplicht van de Boslaan om op de N65 te mogen (rond 17:50). Hiervan ook kenteken niet van kunnen noteren, helaas
Ow drunen is hier vlak bij :P, zo'n 10 minuten rijden.
Dus zal ook eens opletten naar die rooie en gele meg als ik in de buurt ben :)

nd-photo.nl

Heb je mij wel toevallig gezien dan :)

niXon

zou goed kunnen. Ik woon in kaatsheuvel, dus ben regelmatig in de omgeving van waalwijk en zo...
Maar weet zo niet precies hoe jou meg dr uit ziet, maar zou goed kunnen dat ik m wel eens heb zien rijden :)

nd-photo.nl

#56
Donkerblauw, de 3D JDM achterlichten, sportuitlaatje en redelijk standaard 15" velgen, angel eyes en originele achterspoiler. Zal ff foto zoeken en erbij plaatsen

[edit]
Ketsheuvel is idd dichtbij, ik werk bij LDM, vandaar Drunen :)

[edit2]

Edwin Postma

ik zag vandaag een auto van een oud clublid bij de kwik fit in zwolle. o-)
groen(niet orgineel), Brock velgen, chrome lexuslichten, gecleande achterklep(met een deuk ;( ) V style achterbumper, side skirts, zelfde voorbumper als lammert heeft en ik dacht een evo spoiler maar dat weet ik niet meer zeker. !-!
Truckertje

E.tenBrinke

Ik zag Stony vanmorgen rijden bij de rontonde N36 naar de N48 richting ommen, ik druk met groot licht seinen maar mooit niets zien die jonge  :neen:
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Stony (Robert)

Oeh! had je idd niet gezien vanochtend nee :O mijn excuses! :P  was volgens mij voor de verandering nog best rustig ook nog daar vanochtend! :P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev