Advertenties


Picture Tuning DEEL 2

Gestart door Stefan, 18 mei 2011, 23:27:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ben blij dat je in dat geval voor een nieuwe auto gekozen hebt.  ;)

Dennis Postma

Pas even een beetje aan het fotoshoppen geweest aan de cabrio aangezien ik van meerdere al de vraag kreeg of er nog iets aan gebeuren ging. Het plan is heel simpel, zakken en velgen. Aangezien er toch nog wat spuitwerk aan zit ook maar gelijk de deurgrepen en de kentekenbak in de kofferklep meet laten pakken. Verder geen grote dingen. Maar om dus alvast een beetje een beeld te krijgen hoe dat er uit ziet heb ik even de wielen van m'n broertje digitaal geleend  ;):


Roy (Coup a One)


Edwin Postma

Er zit wel copyright op he broertje 8)7
Grapje staat hem goed. Mocht het zover zijn dat ik eens andere rakkers neem ben je de eerste waar ik aan zou denken
Er zit nu ook geen schade aan o-)
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

#65
kuch kuch kuch wat een stof hier zeg 8)7

Omdat ik een clio wil kopen heb ik even benjamin zijn clio geleend om hem te bewerken.
Dit is eigenlijk mijn plan als ik hem heb ;)
En die velgen komen bij een bekende van ons weg 8)7
LET WEL: IS EEN VLUGGERTJE.
orgineel.

Naar.
Truckertje

Karin

Ziet er leuk uit de bewerkte versie.

Tedo

Wat is dat grijze vlak bij het zijknipperlicht? En waarom opzij wel meegespoten stootstrips, en voor niet?

Edwin Postma

omdat ze xzwart zijn krijg ik de kleuren niet goed. uiteraard wil ik dat ook in kleur.
dat grijze vlak is type aanduiding.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Ziet er niet verkeerd uit, alleen hebben ze nu dan die drempel weg gehaald waar je over klaagde met de Megane??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

nee. ik rij zeer weinig met de auto. dus die keer dat ik ga rijden wil ik wel moeilijk gaan doen.
Truckertje

Rogier

Ziet er leuk uit edje, ga je de velgen nog behandelen of laat je ze zoals ze zijn ?

En ik dacht dat Josje geen andere velgen mee zou nemen :D

Tedo

Waarom geen Clio III eigenlijk? Die zijn nog ruimer.

Edwin Postma

maar wel duurder. of k moet een 1.2nemen. maar ik wil minimaal een 1.6 16v
Truckertje

Rogier

Als je toch weinig met de clio zou gaan rijden, waarom hou je dan de cabrio niet en als je dan toch mensen mee wilt nemen kan je toch ook de clio van je vriendin mee nemen ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev