Advertenties


Paradigit- ELE Rally

Gestart door RobScénic, 18 mei 2011, 05:32:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobScénic

Op vrijdag 27 en zaterdag 28 Mei wordt in Helmond en omstreken de 47e Paradigit- ELE rally georganiseerd.

Ik wil hier even schaamteloos reclame maken voor dit evenement, waar ik me ook voor inzet. (ass. coördinator klassementsproef Asten, official)

Vrijdagavond hebben we de proeven Mierlo- Asten- Vlierden.

Zaterdag hebben we de mooiste proef van Nederland, De Strijpse Kampen. Helaas, omdat het op een militaire basis verreden wordt, is hier geen publiek toegestaan...
De klassementsproef Oirschot is compleet nieuw, en heet nu KP Spoordonk. De KP Wintelre is bijna 60% onverhard!
En natuurlijk nog vele andere, waaronder inderdaad de KP Son op het industrieterrein Ekkersrijt.

Komt allen kijken!!!



Kijk voor meer info op:

www.paradigit-elerally.nl
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Stefan

Nouy, vooruit dan maar weer. ;) :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Oh wat interesant rally official, dat zal ik ook wel 'ns weer willen doen :9~

RobScénic

Meld je aan! In Nederland is een schreeuwend tekort aan officials, daarom zijn de meeste clubs er zo zuinig op. !-!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Benjamin Renon

Als ik de tijd ervoor vrij kan maken dan ga ik zaterdag eens kijken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: RobCoupe op 21 mei 2011, 20:52:12
Meld je aan! In Nederland is een schreeuwend tekort aan officials, daarom zijn de meeste clubs er zo zuinig op. !-!

Geintje :)

Y Want ik ben namelijk al Hoofd, Tijd en Rescue Marshal via de M.C.R.I. (Marshal Crew Rally International) en ben zaterdag's stanby tijdens de Paradigit (16:00, 19:00, en 22:00 uur Stopfinish, klassementsproef is nog niet bekent)!

RobScénic

Hahaha !-! !-! !-! !-! Goed bezig!

Maar misschien wel iets voor anderen om over na te denken, als zij zich in willen zetten voor de rallysport of autosport algemeen :)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy (Coup a One)

Voor wie nog kijken wil/gaat wij staan op klassementsproef Spoordonk (stopfinish), start tijden 16:11, 18:59 en 21:59 uur (let wel ik ben niet met de Megane "anders wordt het een zandhapper" o-)

nd-photo.nl

Was dit vlak langs de snelweg?

RobScénic

Ja, dat klopt! De start van de KP Asten en van KP Mierlo waren vlak langs de snelweg, de KP Asten ging ook over de snelweg heen. Was een geweldige proef gisteravond, ik ga nu weer onderweg voor de laatste zaakjes in Asten, en daarna lekker proeven kijken.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

nd-photo.nl

Ik reed er langs, baalde er best wel van dat ik niet kon komen kijken. Was supermooi met die ondergaande zon zo over het platteland. Zag volgens mij in een split second een rode BMW E36 voorbijrazen! Ik was onderweg naar huis, net een nieuw spruitstuk opgehaald en had superhonger  :)

Paul

Ben gisteren ook geweest.
Stonden in Mierlo met staantafel,s bier en chips  ;)
Iemand die ik ken woont langs de route en nog op een mooi punt ook  !-!
Het geluid van de nissans en de clio rs zijn echt super !-!

De foto's die ik gemaakt heb zijn alleen ruk.











Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Roy (Coup a One)

Wat een super :x  8)7 >:( dag zaterdag's, het scheelde niet veel en we hadden als stopfinish er daadwerkelijk de stop eruit gehaald want wat een stelletje :x organisatie als het om de buiten afzetting moet gaan bij Spoordonk (heb wel bijna 3x de klappen moeten incaseren en 2x te overeden te worden door >:( burgers) "want waar een weg is moet ik langs" (al dus de burger(s)) o-)

En de :police: :police: die zag je nergens tijdens dit evenement !-!

RobScénic

Ik was over de organisatie op zaterdag ook echt niet tevreden. Ik heb op Ekkersrijt zoveel dingen gezien, daar ga ik nog even over napraten. De vrijdag heb ik weinig klachten over gehoord!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy (Coup a One)

Ik weet wel zeker dat erover na gediscussieerd is (zondag morgen 02:00 uur) last minute vergadering!

Wij hadden drie verschillende tijden, 14:40 Kp gesloten 15:59 starten. Buiten afzetting staat duidelijk op vermeld 15:00 uur t/m 23:00 uur afgesloten wegens rally en de bewoners tonen de brieven aan met de tijdmelding van 16:00 uur (dit is toch vragen om moeilijkheden) :neen:

Waardoor wij al het doorgaande verkeer terug sturen (terwijl we de stopfinich dienen te regelen, regelen wij de buiten afzetting) nadat de organisatie ter plekke komt en vervolgens het verkeer over het parcour laat gaan om het probleem op te lossen gaat bij ons en de gehele crew de stoppen er even door "want de X1 zat immers al op de proef" (veilig vindt je niet)! :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev