Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Ik zit gezellig naast Nicole hier :P Even lekker eten, en dan slapen, mijn foto's komen morgen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Christian de Vriend

Erwin en ik zijn begonnen aan de terug reis,hope voor 12 uur thuis te zijn.

het is echt lang geleden dat ik voorveel plezier heb beleeft met een puzzeltocht

wij willen Roy bedanken voor het opzetten van de tocht.

En iedereen die aanwezig was,bedanken voor de onvergetelijke momenten,het was super.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rodney

zo wij zijn net thuis !

heerlijke dag gehad, en genoten van de route/puzzeltocht van roy echt complimenten heb spijt dat ik op gegeven heb haha 8)7

ben benieuwd naar de foto's.

Nicole

Wij zijn ook op de terugweg van een super gezellige dag!
Jammer dat de tijd zo snel gaat!

Roy, je had goed je best gedaan voor de puzzeltocht, onze complimenten (en sorry dat ook wij het opgegeven hebben o-) ).

Als het nog lukt zometeen, plaats ik nog wat foto's. !-!
Iedereen bedankt voor de gezellige dag!

Gelukkig deze keer met m'n eigen meg haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

josje

roy het was super geregeld.mijn complimenten. _o_
de snitsels waren goed :q

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

Niemand een led tv ??  :q

Ik vond het jammer dat we niet mee waren naar fransie op den bult

Maar ik moet morgen van 6 tot half 5 werken en dan savonds ook weer van 7 tot 3 uur snachts en dan smorgens gewoon om 6 uur weer beginne dus ik heb me slaap effies nodig ;)

Top daggie kart baan was ook geslaagd !-!

Edwin Postma

ik ben ook weer veilig thuis aangekomen.
die kleine snitzel van een kilotje was ook zeer geslaagd!
karten was ook top.

en inderdaad. Roy dat heb je mooi gedaan. :)
Truckertje

Dennis Postma

Zo. Ik lig in m'n nest na een heerlijke douche. Die was wel ff nodig na vandaag. Alles was top voor elkaar. Goeie tocht. Ondanks dat we op hebben gegeven toch 2e geworden. En een heerlijk potje gekart. Hoop voor Michel dat ie er niet al te slecht van slaapt. 8)7

Roy en vriendin nogmaals bedankt voor de top organisatie. !-!

Christian de Vriend

Ik ben net afgedropt in het zonnige zuiden zeeland,rond de klok van half 12 aangekomen,ik ben ergens op de A50 in slaap gevallen,en voor
ik het wist stond ik voor de deur van mn huis. :)

morgen ga ik de fotos bekijken

@rogier Ik heb een mooie foto gemaakt tijdens rijden,die zal ik je eens toesturen.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

 :0 :0 :0 Hier alles naar wens geregeld en gehad :0 :0 :0 eerst slapen en dan zien we wel weer verder, toch wederom ieder(een) namens ons (Angelique & Roy) :0 :0 :0 erg bedankt "had ik nog tijd over o-) gezien 't snitzeltje" (tenminste 30 minuten, kleine 17 stukjes vlees, nog de helft aan groente en spekjes + 1 gebakken eitje :?) maar gelukkig geen enkel nog last van buikpijn ofwel een te vol gevoel "helaas nog geen led-Tv nog Dvd speler, al gaan we het nog wel proberen" o-) :P ;)

Nicole

#311
Voor degene die mij op hyves hebben, daar zijn mijn foto's al te vinden.
Morgen upload ik ze nog even ergens anders, zodat ze voor iedereen zichtbaar zijn! !-!
Ik ga het bed opzoeken haha!  :0 :sleepey:

Edit: Linkje http://niicci.hyves.nl/album/65084948/RMC_Meeting_26_06_2011/lPSp-c_K/
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy16v

Citaat van: josje op 26 juni 2011, 22:32:20
roy het was super geregeld.mijn complimenten. _o_
de snitsels waren goed :q

oal vreeterd! :q

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 26 juni 2011, 23:17:28
Zo. Ik lig in m'n nest na een heerlijke douche. Die was wel ff nodig na vandaag. Alles was top voor elkaar. Goeie tocht. Ondanks dat we op hebben gegeven toch 2e geworden. En een heerlijk potje gekart. Hoop voor Michel dat ie er niet al te slecht van slaapt. 8)7

Roy en vriendin nogmaals bedankt voor de top organisatie. !-!

Neehoor don't worry Dennis...ondanks dat de 2e heat weer eens ''apart'' begon (voor de niet aanwezigen -> na 1/2 rondje kart in het gras moeten parkeren..dit x was de gaskabel stuk)...werd ik op een kart gezet die (helaas) topsnelheid miste, maar wat heb ik vervolgens een lol gehad met Dennis op de baan, 2 karts dik door de bocht en uitloopstroken :D
Heb je nog spierpijn in nek Dennis van uitvissen waar ik zat van je?  --

Roy en Angelique, bedankt voor de leuke speurtocht..veel mooie omgeving gezien !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ErikWiering

Roy & Angelique, bedankt voor de geslaagde dag van gisteren het was echt super geregeld zo, helaas had je de tv niet gewonnen maar op naar de volgende x dan haha
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev