Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Let op!!!!!

CiteerIeder die naar Borne (centrum) komt rijden zal mogelijk borden tegenkomen, doorgaand verkeer gestremd "dit kunnen jullie als niet beschouwen want de doorgang is immers al vrij gegeven! Start locatie was Markstraat 23 (parkeerplaats de Haven) dit wordt nu echter tegenover Bekenhorst 14 ofwel de parkeerplaats v/d Rabobank.

Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben of er misschien over heen gelezen hebben, het verzamelpunt is dus veranderd! Dit heb ik zojuist ook even aangepast in de openingspost.

Edwin Postma

@Josje: Je had je tog niet optijd ingeschreven??
of was het geen probleem

@Nicole: Wij slapen nu in zwolle en hebben wat kunnen regelen bij der ouders.
Maar vind 11:30 vroeg zat om aan wezig te zijn.
Dus het word niet omrijden voor ons. ;)
Maar als je via hardenberg wil rijden moeten we ook weer eerder afspreken.
We komen elkaar wel tegen in borne.
Maar ik spreek josje morgen wel en dan kunnen we misschien nog wel iets afspreken ofzoiets.
Truckertje

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

josje

mij maakt het niet uit. maar vanmijn huis naar zwolle en dan weer terug.vind ik een beetje te gek. van mijn huis is 20 min rijden.ik spreek edje morgen wel.
dan regelen we wel wat.

Nicole

Is goed, weet ook niet waar jij woont?
Jij woont in H'berg?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

josje

ik woon net naast hardenberg.maar komt wel goed. maar ik den kzelf ook wel dat ik ook naar zwolle kom. is wel leuker met een groepje rijden _o_

matthew

#261
Maargoed dat ik nog even lees nu ook verzamellocatie geweizigd is.
De andere tips geef maar op een a4tje zondag erbij,want dat ga ik nu niet onthouden.

En een telefoon nummer er dan bij om het organisatie comite te kunnen bereiken is ook wel makkelijk.

Maar Roy chil komt wel goed zondag,zoals het er naar uit ziet zijn de weergoden met ons.

Roy (Coup a One)

Ieder hoeft het schrijven niet te onthouden, en ja je krijgt de fijne regeltjes ook zondag wel op 'n A4 tje "das wel zo makkelijk" ;) want je zult nog handen danwel voeten nog ruimte te kort komen 8)7 :grin:

Want ieder stel krijgt een foto-routeboek, vragenlijst, controle vragenlijst (daar waar naderhand de antwoorden ingeschreven dienen te worden), een envelop (mocht je het echt niet meer weten tijdens de route) en de schrijvende informatie die nu online staat _o_

Dus de uitleg v/h totaal vereist wel de nodige uitleg "wil het duidelijk zijn" en dat ga ik zondag niet in 20 minuten redden, terwijl jullie aan de koffie zitten of met elkaar in gesprek zijn want die rust gun ik jullie er ook voor Y

En nogmaal niet ieder hoeft vroeg te zijn, kom je van ver kom gerust wat later en kom je van wat dichter bij juist dan is het fijner dat je er wat eerder kunt zijn maar het is geen plicht o-) maar wees er wel allert op dat ik de eerste auto niet met 20 minuten wil laten vertrekken.

Want zonder goede uitleg kon je het nog wel eens niet goed begrepen hebben waar het allen om draaid en wat je beter wel, dan niet kunt doen tijdens het puzzelen (tevens werd mij dit advies opgedragen door twee puzelaars die de route even eens hebben verreden, want beter positief dat je de tijd achterhaald dan negatief  want de tijd zul je echter nooit inhalen (of kunnen jullie dat wel)! :?


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Zitten er veel bochten in die Overzichtelijk zijn?  :q :q :q
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 25 juni 2011, 01:11:57
Zitten er veel bochten in die Overzichtelijk zijn?  :q :q :q

gek

het is een tourtocht,geen circuitdag  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Haha Erwin wil er 'n circuit-puzzeltocht van maken. :q :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Citaat van: josje op 24 juni 2011, 23:23:32
ik woon net naast hardenberg.maar komt wel goed. maar ik den kzelf ook wel dat ik ook naar zwolle kom. is wel leuker met een groepje rijden _o_
thats the spirit !-!

totzo by the way 8)7
Truckertje

Rogier

op de kartbaan zullen vast bochten genoeg zijn ;) op de weg houd je je eigenlijk gewoon aan de regels :P ik haal je niet uit een sloot zonde van me auto :D

Rodney

ik red het niet meer om me auto te wassen voor morgen heb het heel druk en heb hem net terug  :cry:



we hebben er zin in kijken wat we er van bakken en zonder ruzie weer naar huis gaan haha  8)7

tot morgen  !-!

Dennis Postma

Maakt niet uit. We zijn al lang blij dat de CC er gewoon bij is na het hele inruil verhaal.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev