Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Zondag lijkt het mooi weer te worden met 24 graden. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Ik hoop er wel op. Lekker met open dak de puzzelrit rijden.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 21 juni 2011, 21:33:32
Eerst maar karten idd. Daarna zien we wel hoeveel trek ik heb. Kan wel een led tv gebruiken eigenlijk.  8)7

Hoe is het met het karten geregeld bij regen? Het is een buitenbaan tenslotte. Het hoeft voor mij iig geen probleem te zijn. ;)

Jij krijgt regenbanden en de rest sliks _o_

Atrax (Herman)

Betaling is gedaan, door omstandigheden pas vandaag, en niet voor de 21ste (vandaag)

matthew

Ik kan ook wel een mooie led tv gebruiken.
Misschien de uitdaging maar aangaan?

Tim

Citaat van: Coup a One op 21 juni 2011, 22:20:51
Jij krijgt regenbanden en de rest sliks _o_

Valt me mee dat Michel en ik dan niet de enige op slicks zijn.. Had verwacht dat iedereen behalve wij 2 op slicks zouden staan ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

:D

Overigens mijn betaling komt vanavond of morgenavond...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Tim op 22 juni 2011, 08:24:21
Valt me mee dat Michel en ik dan niet de enige op slicks zijn.. Had verwacht dat iedereen behalve wij 2 op slicks zouden staan ;)

Oké "krijgen jullie zwenkwieltjes" dan heeft de rest ook nog eens kans om te winnen o-)

Michel Veltman

#203
blijft toch grappig dat iedereen er hier altijd maar vanuit gaat dat Tim P1 en ik P2  ..
We kunnen ook best eens een mindere dag of kart kunnen hebben ... of wind tegen  --
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Of een slechte kart zoals afgelopen vrijdag... Dat ding was 2,5 seconden per ronde te langzaam.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Stiekem oefenen he? Michel doen we voor de afwisseling een kart met remmen, dat kent ie niet, dus raakt ie vast van slag. 8)7

Michel Veltman

:D :D

er is overigens weinig stiekums aan...Tim heeft zelf in beeld hoe ik hem voorbij vlieg op de kartbaan met zn onboard helmcam :P
(heb alleen het filmpje nog niet gezien)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

lijkt mij ook erg gaaf.
karten in het natte 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

#208
Vanavond zal ik 'n toelichting plaatsen "gezien de Twenshe Puzzeltocht" en een schrijven bijvoegen ivm wegwerkzaamheden hier in Borne, tevens is daardoor de startlocatie met 50 meter verlegt ;) en ook wil ik aan jullie vragen of het een probleem is om 11:15 aanwezig te zijn zodat de eerste auto om 12:05 kan vertrekken (de laatste auto vertrekt dan om 13:00 uur hiermee kunnen we allen een tijdwinst inboeken, en die zul je naar inschatting ook wel nodig hebben) Y

Michel Veltman

11.15 aanwezig...dat wordt vroeg vertrekken dan :D (ergens half 9 oid...)
Overigens de centjes voor karten zijn gisteravond electronisch overgeboekt Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev