Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Betalingsmail/bevestigingsmail verzonden

Tim

Betalingsmail/bevestigingsmail ontvangen ;)
Bedrag overgemaakt :)

Ik heb er zin in, hopelijk werkt het weer ook een beetje mee :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Roy (Coup a One)

Zondag 18-06 de route verreden en tot ergenis is er midden in het parcour een vermelding aangekondigd zonder reden waarom, echter bij thuiskomst kom ik via internet er achter dat het gaat om het NK wielrennen l- Weet allen dat ik het er niet bij zitten want zowel jullie als ook wij zijn enthousiast, dus zullen wij ook dit probleem voor jullie uit de weg gaan helpen :P o-) 

Tim

Alweer wielrenners...die zaten ins bij de toertocht in noord Holland ook al in de weg ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

Ik heb de mail ook ontvangen, alleen hoezo de betaling dit hoeft toch pas bij de kartbaan betaald te worden ? vanwege de noodoplossing.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Tim op 19 juni 2011, 22:54:41
Alweer wielrenners...die zaten ins bij de toertocht in noord Holland ook al in de weg ;)

Tim en ieder ander, jullie zullen er weinig of zelfs niets van mee krijgen er valt alleen 'n moment van rust omdat je dan even niet hoeft te puzzelen "alleen slechts de weg te vervolgen" :q

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 19 juni 2011, 23:16:50
Ik heb de mail ook ontvangen, alleen hoezo de betaling dit hoeft toch pas bij de kartbaan betaald te worden ? vanwege de noodoplossing.

Niet helemaal juist Rogier, want als de personen v/h karten niet opkomen dagen worden de kosten wel door berekent (dit ivm resevering v/d karts) enzo zijn we gegarandeerd gedekt ;)

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 19 juni 2011, 23:16:50
Ik heb de mail ook ontvangen, alleen hoezo de betaling dit hoeft toch pas bij de kartbaan betaald te worden ? vanwege de noodoplossing.

Nee het karten is geen noodoplossing en is wel gereserveerd. Het eten is een noodoplossing.
Echter jij en Robin hebben niet opgegeven mee te karten, dus jullie hebben inderdaad geen kosten.

Christian de Vriend

#158
Citaat van: Coup a One op 19 juni 2011, 22:18:11

Zondag 18-06 de route verreden en tot ergenis is er midden in het parcour een vermelding aangekondigd zonder reden waarom, echter bij thuiskomst kom ik via internet er achter dat het gaat om het NK wielrennen l- Weet allen dat ik het er niet bij zitten want zowel jullie als ook wij zijn enthousiast, dus zullen wij ook dit probleem voor jullie uit de weg gaan helpen :P o-)  

wij rijden wel door hoor,voel je niks van :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

aaah nu snap ik hem :P thanks voor de uitleg rick

Robin

Hoelaat moet ik bij je zijn Rogier?

Gaan we met de Megane of de Leon?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

we gaan met de megane robin :P of jij moet er op staan dat we met de leon gaan :P

spreken we allemaal onderweg nog ergens af ? zoals in wilp ??? bij de esso

Nicole

Doe de meg maar. :q
Die heb ik nog niet gezien haha! o-)
Leon wel haha! !-!
(haha geintje, uiteraard jullie keuze natuurlijk :P )

Wij komen gewoon met mijn coupe, ondanks hij nog niet helemaal klaar is. :)


Wij spreken af met zowiezo Edwin en Janneke (ik weet niet of daar al meer komen?) af bij de Mac in Zwolle-Noord.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Citaat van: Nicole op 20 juni 2011, 16:08:40
Doe de meg maar. :q
Die heb ik nog niet gezien haha! o-)
Leon wel haha! !-!

Dan komen we wel met de leon, dan ziet nicole hem nog niet  8)7  8)7 :D
zwolle ligt voor mij een heel eind uit de richting

Robin

Ok dan maar met de Meg, rijdt ik volgende keer wel weer ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev