Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tim

@Dennis
In de openingspost staat dat je tot donderdag 16 juni kan inschrijven.Daar hoort voor mij de donderdag zelf niet bij. Rick had het in zijn post van gisteren ook over vandaag ;)  it's all in the details :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

ik zie Ben al zitten, zijn co rijder verteld alles zo snel als in de rally :P, dan blaast hij over het parcour heen :P

Dennis Postma


Benjamin Renon

Moet dan wel nog even een co-rijder regelen die de notities kan lezen. :D Moet er eigenlijk dan een dag eerder heen om het parcours te verkennen... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier


Koentje

Helaas ken ik nie meer mee...
Ken niemand regelen om mee te rijden:(
En er is trouwens ook iets prive tussen gekomen.

En had er zoveel zin in ;(

Rick Santbergen

Erwin de Rijke rijdt volgens mij alleen, kan je daarmee niet rijden?

Roy (Coup a One)

Heb ik alles bijna rond en wil ik mijn uitgeleende versie "met alle goede antwoorden" ophalen, krijg je te horen van je familie "dat hebben we niet" laat staan dat we dat ooit gekregen hebben l-  8)7 8)7 8)7 (daar gaat weer een zondag, speuren naar alle goede antwoorden) :x Kun je dan ook nooit iets vanuit vatzoen iets uitlenen l- en bedankt oom en tante van jullie moesten wij dit er ook nog even bij doen >:( :P en bedankt!!!

Tim

Volgende keer kopietje maken?

Succes met het speuren naar de antwoorden!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nicole

Jammer dat je niet kan Koen!

Balen Roy! Toevallig nergens opgeslagen? (of had je het (nog) niet op de pc/laptop uitgewerkt?)


Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Het was een kopietje maar in de uitleen fase is mijn vaste pc gecrast ( :x en dat is niet fijn :x) 8)7

Tim

Dat is klote...succes

Gaat de bbq nog door?dacht dat daar minimaal 20 personen voor nodig waren en als ik ff snel heb geteld halen we dat niet....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Rick zou het vandaag even uitzoeken. Maar ik ben idd ook bang dat het 'm niet gaat worden. :neen:

Tim

Dat wordt dan met snacks op de bank de F1 kijken  :q
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

de traditie zet zich voort :D (voor Tim en mij dan)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev