Advertenties


Klets maar raak DEEL 150

Gestart door Robin, 16 mei 2011, 16:17:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Onze groene meg is net verkocht..  ;(
Vind het erg jammer, maar Roy wil weer in de mercedes rijden, dus dan staat hij anders maar te staan.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

Das wel jammer idd, was een erg nette wagen! maar wel begrijpelijk ivm de benz ;)
Nieuwe eigenaar nog wel verwezen naar de club en/of een flyer meegegeven? ;):P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

#197
Hij had hier al eens rond gekeken begreep ik van Roy. :)
Ik vind het erg jammer van de groene meg, maar ik heb m'n blauwe monstertje, en Roy de benz.. :)
Maar hij was er erg blij mee, dus hij komt erg goed terecht gelukkig. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Deze zetten we hier maar gewoon even neer.  ;) :police:

CiteerWeek; 20 (18 t/m 25 Mei) Wink


De Reportage van de Openingsmeeting RTC 2011 (10 jaar RTC), 10 april in Nijkerk!

En de Comeback van het Goudhaantje (Renault Mega-5)!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 21 mei 2011, 16:11:37
Deze zetten we hier maar gewoon even neer.  ;) :police:


En bedankt, waar doe je het nog voor :? --

Dennis Postma

Niets mis met plaatsen hoor. Maar het hoort niet bij algemene meetings te staan wat er nu in de autoweek staat. Roy ;)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 21 mei 2011, 17:50:07
Niets mis met plaatsen hoor. Maar het hoort niet bij algemene meetings te staan wat er nu in de autoweek staat. Roy ;)

Oké maar aangezien ik het ook niet bij het topic openingsmeeting RTC 2011 (10 jaar RTC), 10 april in Nijkerk kwijt kon en niet in klets maar raak schrijven wilde heb ik het onder een nieuw topic geplaatst (niet wetend dat het onder algemene meeting stond vermeld) dus!?

Dennis Postma

Dat draadje zit inmiddels idd op slot. Daarom heb ik 'm toch maar hier neer gezet. Zo kunnen de anderen er ook gewoon op reageren.

Benjamin Renon

Vandaag een beginnetje gemaakt met het vervangen van het interieur naar de standaard stoffen stoelen/panelen.
Moet alleen nog de standaard gordels monteren en dan kan ik weer rijden. Het is wel wennen om weer wat hoger en comfortabeler te zitten.
Maandag krijg ik ook een standaard uitlaatsysteem. De L/R uitlaat die er nu onder hangt rammelt door losse schotjes in de midden- en einddemper.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 21 mei 2011, 21:13:56
Vandaag een beginnetje gemaakt met het vervangen van het interieur naar de standaard stoffen stoelen/panelen.
Moet alleen nog de standaard gordels monteren en dan kan ik weer rijden. Het is wel wennen om weer wat hoger en comfortabeler te zitten.
Maandag krijg ik ook een standaard uitlaatsysteem. De L/R uitlaat die er nu onder hangt rammelt door losse schotjes in de midden- en einddemper.

Ik hoop dat je niet teveel verandert want ik wil 'm nog wel 'ns zien in 't echt Ben!?

Edwin Postma

ik vrees voor je dat je dat niet meer voor elkaar gaat krijgen roy ;)
maar je mist dan wel 1 van de mooiere megane's van het land.


@ ben: krijg ik van de week nog fototjes? o-)
Truckertje

Roy (Coup a One)

Onderdelen zoeken, welke internet pagina's heb je zoal nog meer naast marktplaats, speurders en of ebay :?

juul

2e hands.nl
marktplaza.nl

weet niet of hier veel op staat maar is misschien wel iets

Benjamin Renon

Nou Roy dan moet je heel snel zijn, want alle standaard bumpers liggen klaar voor montage. ;)
Van de Coupé heb ik nu minder plezier, vanwege de vele km's die ik maak. Was ook geen gemakkelijke keuze om hem terug te gaan bouwen...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Ja jammer ben,maar soms moet je idd vervelende keuze's maken.
En aangezien je een andere hobby auto hebt,is het ook wel te begrijpen.

@Nicole
Ik dacht dat jullie de groene niet meer weg deden.Jammer zeg.
Ik had de mercedes eruit gedaan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev